Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe haal je je vuurwerk op? Met de fiets, lopend, openbaar vervoer, met de auto of met de bedrijfsbus? Met je zoontje, je vader of gewoon alleen? Trek je een trui of vest aan met reclame voor je YouTubekanaal of met een speciale pyro-opdruk of ga liever zo anoniem mogelijk? Draai je onderweg je favoriete pyromuziek of geniet je gewoon van het stille winterse landschap wat aan je voorbij trekt? Kortom: hoe maak jij de rit der ritten?

Met de auto. En eindelijk dit jaar dat ik zelf mag rijden. Dus dat scheelt wel, ik ben niet meer afhankelijk van andermans chauffeursdiensten tijdens de afhaaldagen.

Met de auto, tot nu verspreid over 4 afhaaladressen. Gaat nog minimaal 1 adres bijkomen, mssn nog een 2e beetje afhankelijk van de aanbiedingen

Ik heb 2 afhaal adressen waar ik met de auto heen ga, gezin wil ook graag mee op 1 adres na maar dat komt omdat ik er om 6 uur moet zijn en een uur moet rijden daar hebben ze dan niet zo’n trek in haha
Ik heb geen speciale kleding aan maar de top2000 aan is altijd wel lekker in de auto onderweg om je pareltjes op te halen!

Met de auto naar de gebruikelijke winkels. Bestel niet te ver weg aangezien ik die niet zou kunnen ophalen ivm werken in een vw winkel.

Top 2000 aan in de auto, lekker vroeg in de auto met de dauw over de weilanden. Ik heb geen speciale kleding, maar zit er wel over na te denken een pyro gerelateerde trui te kopen dit jaar. Waarschijnlijk alleen in de auto dit jaar. Alleen 1 adres in de buurt neem ik mijn zoontje mee.

Volgens mij weten de meesten inmiddels tot in het kleinste detail hoe ik mijn vuurwerk ophaal, maar toch even reageren hier :)

Heb altijd de auto van m'n ouders mee. Die bereid ik de avond van tevoren helemaal voor. Voltanken, snoertje in de auto om m'n iPad te verbinden met de radio, afhaalbewijzen in de auto, dekentje er bij om alles af te dekken, verhuisdoos voor losse spullen, banken plat. De volgende ochtend volgt dan een zak pepernoten, een broodtrommel vol brood en een paar flesjes water. Vervolgens met de muziek op 80% van het maximale volume zodat ik voor de allerbeste nummers nog een beetje extra volume bij kan zetten. De kilometers vliegen vervolgens voorbij als terwijl ik minimaal 10 verschillende winkels bezoek.

Hier pakken we, in tegenstelling tot eerdere jaren, eens alleen de auto om vervolgens met de Top2000 over het asfalt te gaan knallen. Heerlijk om met de gedachten bij het vuurwerk en de schitterende muziek de kilometers achter je te laten wetende dat er een paar parels op je staan te wachten. Voorbereiding is uiteraard alles, dus de avond ervoor even tanken, rondje langs de verlichting van het voertuig maken en ook altijd ff de auto wassen zodat we shinend aankomen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan