Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterende foto's, een raar gezicht als iemand even met wat boxen voorbij gelopen komt op het station :bonk:

Over het OV gesproken, dat heb ik in m'n eerste jaar freakacties ook gedaan. 3,5 uur enkele reis geloof ik, binnenkort maar eens een verslagje over schrijven misschien :D

In mijn jongere jaren met de fiets en krantentas naar mammoet vuurwerk in Den Haag.

Ooit met de bus weleens naar vuurwerkhal Rijswijk geweest. Vreemde blikken maar geen geouwehoer gehad. Nu tegenwoordig gewoon met de auto. Ik deed bestellingen ophalen altijd met een vriend maar sinds we geen vrienden meer zijn alleen.

Kar achter de fiets, fietstassen bagagedrager en rugtas :thumbsup:

Lekker alleen in het donker over nog verlaten straten en later in de opkomende winterzon, super.

Met de auto en een zenuwachtig gezicht met zweet druppeltjes op m'n voorhoofd met de hoop om niet in een vuurwerk (grens)controle te belanden :shy:

In de nacht van 29 eerst naar Almere haven met de auto. ik vermoed samen met mijn vrouw en de 29 gaan we naar steenbergen ook met de auto maar dan gaat mijn schoonvader en vrouw mee. Normaal ook nog een ritje naar Duitsland maar dat gaat hem niet worden gok ik met corona.

Heb de hele planning voor 29 december en een gedeeltelijk op 30 december inderdaad ook al klaar:yes: Vraag me vooral nu af, kan ik nu nog naar de Zena stores in Belgie n.a.v de aanscherpte regels? Iemand daar toevallig ervaring mee, of?:devil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan