Hoe haal je je vuurwerk op?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe haal je je vuurwerk op? Met de fiets, lopend, openbaar vervoer, met de auto of met de bedrijfsbus? Met je zoontje, je vader of gewoon alleen? Trek je een trui of vest aan met reclame voor je YouTubekanaal of met een speciale pyro-opdruk of ga liever zo anoniem mogelijk? Draai je onderweg je favoriete pyromuziek of geniet je gewoon van het stille winterse landschap wat aan je voorbij trekt? Kortom: hoe maak jij de rit der ritten?

Stille winterlandschap?😅 ben jij nog wel is in Nederland geweest? Winter?

Afijn meestal met vrouw en kids 1 winkel 1 met zoon lief en dan nog klein rondje zelf.

Met de auto rijden we wat af voor alle adressen. Voor de grootste bestelling heb ik hulp verder alles alleen rijden. De ophaal tijd van mega vroeg is altijd lekker, stil op de weg echt een zen momentje voordat de dag aanbreekt en je her en der alweer het eerste vuurwerk hoort 😁😁

In de 25+ jaren dat ik zelf vuurwerk mag kopen/ophalen is het vooral met de auto geweest.
Vroeger in mijn jeugd de 29e en 30e zelf op het fietsje spul voor die dag halen en dan de 31e het grote spul met pa.

Ooit heb ik het in Bulgarije gevierd en heb ik met een stadsbus en lopende stad en land afgezocht naar een winkeltje die iets verkocht (en is gelukt).

Op Ijsland 12 jaren geleden een paar km lopende door sneeuw en ijs met paar flinke dozen in de hand. Hart voor de zaak hebben!

In al die jaren wilde het gezelschap nog wel eens wisselen. Van pa, broer, vrienden, vrouw tot laatste jaren alleen ( dat is wel saai).

Ol dit moment lijkt het erop dat dat op de fiets kan aangezien veel van mn lijstje schijnbaar niet meer mag vanaf okt 😖

Zou zomaar nog rondje supers in DE kunnen worden ingepland

Niks is nog beslist dus

Ol dit moment lijkt het erop dat dat op de fiets kan aangezien veel van mn lijstje schijnbaar niet meer mag vanaf okt 😖

Zou zomaar nog rondje supers in DE kunnen worden ingepland

Niks is nog beslist dus
Zijn er toch een aantal hier die het op de fiets doen, misschien kan je ze om tips vragen 😉

Back
Bovenaan