Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tripje DE twijfel ik nog over.. ik wil lekker beetje rondstruinen en wat winkels aandoen, kost wel weer een dag.

Dit jaar samen met een maatje op de 28e in de ochtend wat bestellingen ophalen! Heb mijn wekker alvast gezet :)

Ook gewoon met de auto, voor de gezelligheid iemand mee. Top 2000 op en gaan. Het liefste haal ik savonds mijn bestellingen af zodat je al mooi wat vuurwerk de lucht in ziet gaan tijdens de rit.

Ik leen de auto van mijn zus. Dan haal ik 2 bestellingen op in de ochtend in Steenbergen. Daarna langs mijn oom en tante die daar in de buurt wonen. Ff op de koffie en lunchen en dan op de terugweg langs intratuin hendrik ido ambacht.
Vervolgens vuurwerk van mn neefje daar droppen en dan naar huis. Auto inleveren bij mn zus en dan hopeloos verliefd naar mijn spullen kijken...kennen we al? :d

Gewoon met de auto. Heb een paar winkels die aardig ver weg zijn dus denk dat ik lekker alleen die kant op rij, Top2000 aan, heerlijk.

• Like
Waarderingen: ATF
Dit jaar ga ik weer samen met mijn broer langs de verschillende vuurwerkwinkels waar ik besteld heb, hij heeft zelf niet zoveel met vuurwerk maar vind het wel leuk om mee te rijden met mij .

Altijd gezellig en af en toe een tussenstop om wat te eten en te drinken :)

Hebben ook altijd een opvouwbaar karretje mee, scheelt weer tillen naar de auto .

Dit jaar ga ik weer samen met mijn broer langs de verschillende vuurwerkwinkels waar ik besteld heb, hij heeft zelf niet zoveel met vuurwerk maar vind het wel leuk om mee te rijden met mij .

Altijd gezellig en af en toe een tussenstop om wat te eten en te drinken :)

Hebben ook altijd een opvouwbaar karretje mee, scheelt weer tillen naar de auto .
Haha ook zoiets, ff stoppen tussendoor. Hoort er helemaal bij vind ik. Diep in de nacht/vroeg in de ochtend op zon parkeerplaats staan in je eentje vind ik echt heerlijk. Komt het besef echt goed binnen dat het echt gaat beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan