weerzelhem
VWC lid
Dat is zo'n 12 jaar geleden geweest, toen ik 8 was. Ik was als kind doodsbang voor vuurwerk en zat met de jaarwisseling altijd binnen. Mijn vader en kennissen staken rond 0:00 altijd wel wat af, en m'n broertje was daar ook bij. Ik keek dan altijd van achter het raam toe. Toen ik 8 was kreeg ik van mijn opa altijd wat klein vuurwerk. Dit bestond(ook de jaren erna)uit babypijltjes en Happy Jacks. Overdag stak ik dus wel eens wat af, onder toezicht van mijn vader en opa.
Rond de milleniumwisseling had mijn vader ook wat besteld, maar deze keer konden we het wegens het overlijden van mijn andere opa die dag niet thuis vieren. Overdag dus niks afgestoken buiten. Snachts wel. Ik ben die nacht voor het eerst naar buiten geweest met de jaarwisseling om met mijn vader en broertje wat pijlen voor mijn overleden opa af te steken.(Blizzardball van Lesli weet ik me nog te herinneren)
Ik vond de sfeer rond de jaarwisseling ondanks het overlijden van mijn opa zo geweldig dat ik ook daarop volgend jaar weer buiten te vinden was. Ik was eigenlijk niet eens zo bang meer, het viel allemaal wel mee!
Sindsdien is het allemaal heel snel gegaan en werd het elk jaar meer en meer, vooral toen ik 16 was en zelf vuurwerk kon kopen.
Grtz.
Rond de milleniumwisseling had mijn vader ook wat besteld, maar deze keer konden we het wegens het overlijden van mijn andere opa die dag niet thuis vieren. Overdag dus niks afgestoken buiten. Snachts wel. Ik ben die nacht voor het eerst naar buiten geweest met de jaarwisseling om met mijn vader en broertje wat pijlen voor mijn overleden opa af te steken.(Blizzardball van Lesli weet ik me nog te herinneren)
Ik vond de sfeer rond de jaarwisseling ondanks het overlijden van mijn opa zo geweldig dat ik ook daarop volgend jaar weer buiten te vinden was. Ik was eigenlijk niet eens zo bang meer, het viel allemaal wel mee!

Grtz.