Hoe het begon, even denken hoor.
Toen ik 7 jaar was (inmiddels 15), kreeg ik internet :o (meer me zussen maja)
Toevallig was dat na oud en nieuw, dus ik probeerde gelijk, vuurwerk.nl.
Dat bestond niet. Mijn zus zei, probeer is google, zo gezegd zo gedaan.
En toen kwam ik uit op vuurwerk startpagina, allemaal sites bomvol!
Ik wist niet welke ik moest klikken, dus ik begon bij crazybomberman.
Ik keek men ogen uit, al die moois, pijlen enzovoorts. Het enige vuurwerk dat we hadden waren altijd sierpakketten, dus was het een beetje nieuw.
Ik was de hele jaar door op vuurwerk startpagina.
Het werd December, en mijn dealer had zijn vuurwerkfolders al, ik gelijk halen en de heledag door kijken. Ik keek men ogen uit. En men vader had er al erg lang 1 maar onder de bank verstopt, omdat ik anders steeds over vuurwerk zou praten

Hij had al een keuze gemaakt, en ja, gewoon weer een sierpakket. Ik dacht pap waarom nou weer een sierpakket. Ik liet de hele mooie grote prijzige pijlen zien. Ik kan me nog herinneren hoe hij zei, nee jongen, die kleine pijlen zijn ook leuk. Zo ging het een paar jaar door, ik vond oud en nieuw leuker en leuker.
Ik verzamelde foldertjes. En als ik 10 ben, en zit steeds op startpagina vuurwerk.
Toen op een gegeven moment, staat er top 1 site, AVP?
Ik was benieuwd, ik klikte erop. Ik zag allemaal freaks hun verhalen schrijven enzovoorts. Ik raakte ik gesprek met sommige. En toen ze over kerst, oud en nieuw gingen praten, kreeg ik zo een oud en nieuw goed gevoel, van he, hoort dit bij oud en nieuw??
Het vuurwerk werd al leuker, men vader kocht al mijn 1e multishot, een pot van cafferata, kan me nog heel goed herinneren, mooie paarse peony's.
En sindsdien, elk jaar AVP, elk jaar weer een oud en nieuw gevoel!
Het vuurwerkopen deed ik al zelf, bestellen dan. Mijn budget was al 100 euro en was 12.
Maar daar stond ik, men eigen geld, dus kon ik bestellen!
En met succes, ik bestelde vanaf men 12e men eigen vuurwerk, haalde al niet meer met men vader, omdat het teveel was en zou boos worden. Dus men zussen gingen mee.
Oud en nieuw werd nog leuker en leuker. Elk jaar kreeg ik weer zo een goed gevoel.
Maar daar zat ik dan na januari, ik was altijd bezig met vuurwerk, maar AVP is na Januari gesloten, wat nu? al die gezelligheid.
Toen vond ik VWC, ook via startpagina.
Ik registreerde met een account waarvan ik de naam al niet meer weet. En ik vond VWC net zo leuk als AVP, en het was nog de hele jaar door open!
Ondertussen ben ik 15 en werk voor men eigen vuurwerkgeld (oa).
Als ik aan men ouders zeg, 500 euro wil ik besteden dit jaar, denken ze, Nee toch? Tja, en dan is het toesstemming krijgen he

(lukt elk jaar wel

)
Soms zegt men vader nog, is een sierpakket niet mooier. Nee, zoals je elk jaar ziet pap, de grotere potten zijn mooier!
Dit jaar verdubbel ik men budget, het enige probleem is toesstemming krijgen van men ouders. Maar tot mijn grote verbazing, lukt het elk jaar. Vraag me niet hoe
Dit was mijn verhaal!