Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat je ze wel kan vergelijken met de Extreme Bang Rockets. Zelfde uiterlijk en een hardere knal als die heb ik nog niet gezien in Nederlandse pijlen. Nu nog afwachten op een filmpje of oudjaar.![]()
dit zal toch echt wel meer zijn dan de extreme bang rockets want ze zijn per stuk veel duurder.
ik verwacht eigenlijk net zoiets als je nu ziet met de "shock" en de "giant shock". dus de extreme bang rockets is dan in dit verhaal de normale "shocks" en de hindoe rocket is de "giant shock"
Heeft écht niemand hier een filmpje van?
Ik heb deze vandaag zien liggen bij mijn verkooppunt en kan zeggen dat-ie een stuk groter is dan de Extreme Bang Rocket. Hij heeft ook geen rood stokje, zoals op het plaatje te zien was, maar er zit gewoon een flinke dikke vierkante stok aan. Qua grootte doet-ie denken aan de Thunder Rocket van B&W (je weet wel: die zogenaamde 'lawinepijl'). Misschien een omlabeling? Ik krijg 'm in elk geval gratis bij mijn bestelling, dus ik zal eens een cameraatje laten meelopen.Denk dat je ze wel kan vergelijken met de Extreme Bang Rockets. Zelfde uiterlijk en een hardere knal als die heb ik nog niet gezien in Nederlandse pijlen. Nu nog afwachten op een filmpje of oudjaar.![]()
+ YouTube Video | |