Hindoe Rocket

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: 732
Productnaam: Hindoe Rocket
Aantal: 1 pijl
Effect: Pijl met harde burst en mooi boeket.
Aantal grammen: Nog niet bekend
Adviesprijs: 5,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
bij vuurwerkland steenbergen hebben van deze pijl de actie 2 halen 1 betalen.
dat komt dan neer op 2.75 euro per stuk!

Ben benieuwd naar een filmpje. Vind het wel een gruwelijk uiterlijk hebben die pijl! haha

bij de winkel waar ik vuurwerk haal, vuurwerland heerhugowaard, krijg je em gratis bij elke aankoop plus dan nog die andere actie aanbiedingen! vind ik netjes

Ik weet niet wat ik hier van moet verwachten?!
De pijl is erg klein aan de stok te zien.
Mocht ik ze tegenkomen zal ik ze zeker meenemen....ben gek op testen

Denk dat je ze wel kan vergelijken met de Extreme Bang Rockets. Zelfde uiterlijk en een hardere knal als die heb ik nog niet gezien in Nederlandse pijlen. Nu nog afwachten op een filmpje of oudjaar. :)

Denk dat je ze wel kan vergelijken met de Extreme Bang Rockets. Zelfde uiterlijk en een hardere knal als die heb ik nog niet gezien in Nederlandse pijlen. Nu nog afwachten op een filmpje of oudjaar. :)

dit zal toch echt wel meer zijn dan de extreme bang rockets want ze zijn per stuk veel duurder.
ik verwacht eigenlijk net zoiets als je nu ziet met de "shock" en de "giant shock". dus de extreme bang rockets is dan in dit verhaal de normale "shocks" en de hindoe rocket is de "giant shock"

dit zal toch echt wel meer zijn dan de extreme bang rockets want ze zijn per stuk veel duurder.
ik verwacht eigenlijk net zoiets als je nu ziet met de "shock" en de "giant shock". dus de extreme bang rockets is dan in dit verhaal de normale "shocks" en de hindoe rocket is de "giant shock"

We zullen zien, maar als ze nog harder gaan dan de Extreme Bang Rockets gaan ze zeker hard. :)

Heeft écht niemand hier een filmpje van?

aangezien het een nieuw product is en op demo's geen pijlen geschoten mogen worden zou er geen film van zijn. en op de site van de importeur is ook geen productfilm te vinden dus jammer genoeg denk ik dat niemand hier een film van heeft

Ik heb deze vandaag zien liggen bij mijn verkooppunt en kan zeggen dat-ie een stuk groter is dan de Extreme Bang Rocket. Hij heeft ook geen rood stokje, zoals op het plaatje te zien was, maar er zit gewoon een flinke dikke vierkante stok aan. Qua grootte doet-ie denken aan de Thunder Rocket van B&W (je weet wel: die zogenaamde 'lawinepijl'). Misschien een omlabeling? Ik krijg 'm in elk geval gratis bij mijn bestelling, dus ik zal eens een cameraatje laten meelopen.

Ik heb er zojuist 1tje afgestoken.
Prima ding ging goed omhoog en een lekkere knal en een best wel groot boeket (rood).

Ik heb er 1 op de ruimte afgestoken en inderdaad een heerlijk pijltje :P
Dikke burstknal (lekkere nagalm) met een dikke rode peony.

Aanradertje deze hindoerocket!

Prachtig pijltje!
Ik zou alleen wel adviseren om (als je de pijl vanuit een wijnfles lanceert) er nog even een laagje zand bij in te doen.
Bij mij scheelde het namelijk niet veel of we hadden een mooie rode peony op de grond...

Ik had er twee, en het waren zeker goede pijlen. Wat mij opviel was dat ze echt hoog de lucht in gingen. Ze hadden een mooie harde knal en een mooie heldere rode peony. De pijl kost wel wat maar het was het geld wel waard.

Was zeker geen slechte pijl, maar om um los te kopen voor bijna 7 euro zeg ik nee (kreeg um gratis).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan