Himalaya Heights [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06472
Artikelnaam: Himalaya Heights
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1951 gram
Aantal Schoten: 136 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €199,50
Voorverkoopprijs: €189,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Bijlagen

• photo74217.png
    photo74217.png
    383,1 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft Riakeo ook iets anders dan goud? Als je wat filmpjes achter elkaar krijgt, wordt het vervelend. Je zou er nooit een hele collectie mee kunnen samenstellen qua variatie.

Chinezen en filmen... :bonk:

Bij meerdere importeurs wil het maar niet lukken om ze in China aan het verstand te brengen hoe je een enigszins degelijke video maakt.

Voor een 25mm zonder kooi ziet deze er verder wel prima uit.
Ze mogen mij er wel voor inhuren hoor voortaan, dan heb ik er ook weer leuke projecten voor tussen m'n jobs in bij hehe:d

Hmm het ziet er goed uit, burst is wel hoorbaar minder. Gister was heel mooi stook weer, dus ik wil het toch nog wel eens zien met een zuchtje wind.

Ziet er inderdaad prima uit, burst minder maar zeker niet dramatisch.
spreiding lijkt ook goed uit te pakken (zonder wind)

benieuwd naar de straatfilms over een maand

Ziet er inderdaad prima uit, burst minder maar zeker niet dramatisch.
spreiding lijkt ook goed uit te pakken (zonder wind)

benieuwd naar de straatfilms over een maand

om terug te komen op de mening, na een aantal films te hebben gezien ben ik toch niet onder de indruk.
vind dit zelfs de minste van allemaal die ze hebben gelanceerd vanuit LESLI.

Effecten zeggen eigenlijk helemaal niks, standaard concept in bijna alle boxen waar er toch echt wel betere zijn.
25/30mm waarbij het eigenlijk gewoon allemaal 25mm lijkt.

jammer, want het design van de box is wel mooi

Spel met tempo is wel subliem, mooie wisselingen, met als huzarenstukje het wshape salvo, die is indrukwekkend, dat mogen ze vaker inzetten

om terug te komen op de mening, na een aantal films te hebben gezien ben ik toch niet onder de indruk.
vind dit zelfs de minste van allemaal die ze hebben gelanceerd vanuit LESLI.

Effecten zeggen eigenlijk helemaal niks, standaard concept in bijna alle boxen waar er toch echt wel betere zijn.
25/30mm waarbij het eigenlijk gewoon allemaal 25mm lijkt.

jammer, want het design van de box is wel mooi
De reden ook dat ik deze niet heb gepakt is omdat alles bijna 30mm is van Riakeo en deze 90% 25mm. Je ziet dat toch terug..

Ik neig eerder nog naar deze dan naar Elegance. Deze heeft meer variatie in schietrichtingen en ondersteunende effecten bij het goud. En dat goud is ook meer twinkelend, meer brocade/fairy dust dan het donkerder Kamuro goud, waar ik echt minder van houd. Plus het fabelachtig mooie artwork tov het ronduit lelijke van die lijn waar Elegance onder valt; mooi behangetje 😁 nadeel is tuurlijk de 25mm vs 30mm maar aan bovenstaand filmpje zie ik dat dat geen afknapper betekent en je hebt meer shots voor lagere prijs. De brute finale van de Elegance is natuurlijk wel gaver maar wat is daar Elegant aan? Hadden beter de namen kunnen omdraaien...

Laatst bewerkt:
Mooie bak, maar ik blijf het niets vinden dat je de burst minder hoort dan het geluid dat de bombettes de tubes verlaten :sad:

• Like
Waarderingen: 3xh
Back
Bovenaan