Hilversum 'Bevrijdingsdag' 05-05-2010

Shit heb nu toch spijt dat ik niet ff gegaan ben, wat een leuke show en spetterende finale! Gaan aardig wat mensen uit dr stekker bij dat eindsalvootje zo te horen:p

Bedankt voor de film, heb er zeker van genoten!

Yes what a great Show. Im angry about that i went to Dordrecht an not to Hilversum. But you cant have all :)

Hey Alexander, what a surprise you were in Dordrecht.
Hilversum was indeed a great performance, like it is every year.
If you like, you can come over next year to Hilversum, i live in the neighbourhood of the location from the show, you can stay a night at my home and together we can drink a couple of bear,s and talk about fireworks. :)

Laatst bewerkt:
geweldige show,
voor mij zoon beetje de eerste show op disneyland na
maar toen was ik nog jong
is een goed begin maar hoorde van sommige dat het niet veel voorstelde en vondt zelf de ritme niet echt gaan op de muziek maar wil zkkr vaker heen,
till the next time!!

Prachtig vastgelegd:cool:! Was een geslaagde avond en altijd leuk om het weer terug te zien (die water mines die ineens op de voorgrond opduiken:D). Bedankt:bye:!

Naja, ik heb t dus ook nog gefilmd met een sony HDV, iemand heeft me aangesproken over het beeld van Sony dat het wat balen zou worden. Heeft ie gelijk in gehad, maar al met al ben ik er niet ontevreden over sinds dat ik voor het eerst 's avonds ging filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=jIX3ijDWNkg

@De cameraman die ik gisteren gesproken heb, sorry als ik nog wat arrogant over kwam:p was totaal niet mn bedoeling!:)

gisteren een geweldige show gezien .
meeting was ook erg gezellig en was leuk om op schietterein te kijken , fred en azuma bedankt daarvoor .
hier wat foto's :

tfhgwxratjrysy.jpg

cbkbb26rwp6x7x.jpg

s3mhn8qothy7js.jpg

mubx5fp23tuoyx.jpg

fzbfpgdb4ycuou.jpg

mbbpxs6r0483da.jpg

de show was wel geweldig vooral op het laatste die blinkers van heavy thunders zou ik wel in eigen bezit willen hebben:D

Back
Bovenaan