Hilversum: 05-05-2012

Wat je vergeet is dat wat je op Google Maps ziet niet de dingen laat zien die in de weg zitten. Waaiers ed kunnen idd in het midden maar ga je tever naar recht of links dan zit je zo in de bomen die er staan.

Eventueel op de heuvel toppen kun je ook waaiers neerzetten. Maar niet te schuin want anders ga je bomen raken in het midden.

Het is een erg mooie lokatie maar veel bomen staan in de weg om helemaal los te kunnen gaan en als het dan net zo droog is als afgelopen jaar wil je geen risico's daar mee nemen natuurlijk.

Het enige wat ik weet is dat het niet de bedoeling is weer zo snel alles weg te schieten. Hoe de show daadwerkelijk wordt weet ik niet.

Chinese 2 inch salutes blijft weinig van over.

Europla, kan me niet voorstellen dat die slechter zijn geworden?

Als je een beetje de ontwikkelingen in de gaten had gehouden had je al zeker 2 jaar kunnen weten dat 1.1G niet meer geimporteerd kan worden vanuit china daar de rederijen dit niet meer willen vervoeren!

Dus salutes tenzij de regels worden overtreden zullen niet meer geinporteerd worden vanuit china. De salutes die er nog zijn uit china zijn dus bijna op.

Daarnaast waarom moet in elke shows salutes zitten ? Er zijn 1000 en 1 manieren om een show te eindigen.

Als je een beetje de ontwikkelingen in de gaten had gehouden had je al zeker 2 jaar kunnen weten dat 1.1G niet meer geimporteerd kan worden vanuit china daar de rederijen dit niet meer willen vervoeren!

Dus salutes tenzij de regels worden overtreden zullen niet meer geinporteerd worden vanuit china. De salutes die er nog zijn uit china zijn dus bijna op.

Daarnaast waarom moet in elke shows salutes zitten ? Er zijn 1000 en 1 manieren om een show te eindigen.

Sluit maar af met een mooi goudbeeld, heeeerlijk! Zoiezo op een mooi thema afsluiten, daar kan ik van genieten, ik zie liever niet dat ze alles door elkaar maar wegknallen, dat is mij te Amerikaans.

Salutes horen er gewoon in wat mij betreft, als onderdeel van de show of aan/afkondiging.
Ik ga erbij proberen te zijn

Ik hoor het al, hilversum is een NO-GO!

Daarnaast ken ik de inkoopkanalen van marijn niet maar conclussie is dat deze zeer beperkt zijn. Heel europa ligt vol met chinese salutes. Er is massaal extra ingekocht. Maargoed, jij zal het weten... jij bent de kenner toch :bonk:

waarom zou je chinese salutes moeten gebruiken dan ?
zat goedkope alternatieven, maarja bombers wilt het natuurlijk voor 2 knaak 50 per doosje, en dat gaat dan niet.

waarom zou je chinese salutes moeten gebruiken dan ?
zat goedkope alternatieven, maarja bombers wilt het natuurlijk voor 2 knaak 50 per doosje, en dat gaat dan niet.

Beetje rare bittere opmerking ???

Dit topic gaat nu voornamelijk over de mogelijk invulling, en wat mogelijk zou zijn. Dan valt jouw opmerking wel heel dwars op wat er op dit moment besproken wordt.

Er zullen vast alternatieve zijn op de chinese salutes. Dat zeg je zelf.
Waarom dan zo'n rare laatste opmerking.

tot nu toe heb je op elk bericht wat maar iets te maken heeft met witte tenten alleen maar negativiteit.
Tip, Je HOEFT niet iets te zeggen.

Klopt ik weet niet hoe het komt maar elke keer als Witte Tenten er indirect mee te maken heeft word het topic een grote negatieve discussie. Laten we het voor iedereen leuk houden. Witte Tenten/ Bombers kijkt hier ook mee en tips voor de show zijn natuurlijk altijd welkom maar laat het hier niet ontploffen zoals gebruikelijk wel gebeurd. Opbouwende kritiek hebben ze vorig jaar al genoeg gehad en ik zou als bedrijf het helemaal zat zijn om zulke berichten ook dit jaar weer te lezen. Gelukkig staat Evelien stevig in haar schoenen zoals we kennen en hopelijk weten ze dit jaar weer iets moois neer te zetten met optimaal gebruik van de prachtige locatie daar in Hilversum. Ik ben erbij!

is het negatief dan ?

Gerwin haalt het zelf aan hoor over de salutes, en alle modjes/vriendjes durven natuurlijk niet kritisch te zijn of commentaar te geven.

en het gaat toch om geld, europese salutes kosten nou eenmaal een stuk meer, net zoals alle overige europese bommen.

Dream en katan importeren niet voor niks soms rommel uit china...het gaat allemaal om de centen !

en daarbij heeft nancy een enorme grote muil gehad, terwijl ze blunder na blunder maakt, ja daar word je dan nog steeds op afgerekend door de mensen die wel kritisch en eerlijk durven te zijn !

is het negatief dan ?

Gerwin haalt het zelf aan hoor over de salutes, en alle modjes/vriendjes durven natuurlijk niet kritisch te zijn of commentaar te geven.

en het gaat toch om geld, europese salutes kosten nou eenmaal een stuk meer, net zoals alle overige europese bommen.

Dream en katan importeren niet voor niks soms rommel uit china...het gaat allemaal om de centen !

en daarbij heeft nancy een enorme grote muil gehad, terwijl ze blunder na blunder maakt, ja daar word je dan nog steeds op afgerekend door de mensen die wel kritisch en eerlijk durven te zijn !

Hoezo modJES,vriendJES ?
Mischien zijn wij wel kritisch, maar brand jij de boel gewoon af:wink:
Het was ook niet mijn stijl afgelopen jaar, heb ik duidelijk gemaakt, maar moet ik daar dan in dit topic ook weer over beginnen?
En als mensen deze stijl wel kunnen waarderen en het wel mooi vinden, moeten ze hier dan maar negatief gaan praten omdat anders bepaalde mensen zeggen dat ze hun mening niet durfen te geven omdat het 'vriendjes' zijn ?

Precies, europes shells kosten een stuk meer, je zegt het zelf al, of heb jij een idee of weet jij precies wat het budget voor deze show is?

Ik weet waar je op doelt over Nancy wat ze in Valencia zei, en dat is dan ook het enigste punt waar ik het mee eens ben.

Nou er zijn vorig jaar dingen gezegd die niet waar zijn gemaakt, ik citeer:

"HILVERSUM - Volgens een gemeentewoordvoerder is er nog geen officieel besluit over welk bedrijf de vuurwerkshow rondom het Laapersveld op 5 mei gaat verzorgen, maar de nieuwe partij Bombers gaat 'zorgen voor een veel mooiere show dan voorgaande jaren'."

En daarom wordt hier negatief gereageerd, eerst hoog van de toren blazen en dan grandioos falen. Maar ik hoop dat ze een topshow schieten!

Snap je punt Jaco,helemaal.
Maar wat voor sommige mensen geslaagd is, is dat voor een ander juist net niet.
Ik meen me te herrineren dat de opdracht gever te vreden was, en daar draait het uiteindelijk om.

Maar goed,over smaak valt te twisten.

Laatst bewerkt:
Over smaak valt te twisten. Dat is helemaal waar. Gelukkig ook want iedereen ervaart een show anders. Persoonlijk vind ik namelijk Amerikaanse handgeschoten shows het gaafst, allemaal recht omhoog met veel peonies met pistil. Om maar even on topic te blijven: de opdrachtgever is belangrijk dat zeker maar die zal zijn conclusie ook trekken uit de reactie van het publiek. Ondanks dat het vorig jaar niet volgens schema verliep was het wel een korte maar zeer krachtige show wat in de smaak is gevallen bij het publiek en ik ken ze niet ongelijk geven want er ging nogal wat vuurwerk de lucht in en het begon allemaal met een ludieke actie door 100 Hoogmoed de lucht in te jagen gevolgd door een letterbord. Wie had dat verwacht? Ik kijk met veel plezier uit naar deze show.

Back
Bovenaan