Hilversum 05-05-2010

Mooie foto's, thom_vuurwerk! Die laatste heeft iets magisch...zo met dat felle licht en die hoofden. Ook de derde mag er wezen! Leuk dat je de lucht en bomen ook zo zichtbaar krijgt als je het diafragma meer opengooit :p

____________________________________________________________________________________

Betreffende het onderwerp "200mm" en de reacties die uit mijn post voortvloeien: dat handel ik verder graag via PM af.

Foto's van mijn kant.

Paparazzi foto's. (Lees telelens)

DSC_3269-1.jpg

Ja gezien!

DSC_3283-1.jpg

Opbouw foto's.

DSC_3285-1.jpg

DSC_3291-1.jpg

DSC_3298-1.jpg

DSC_3313-1.jpg

Is natuurlijk fout....
Moet....

Zwalute.jpg

natuurlijk zwalute zijn.

DSC_3321-1.jpg

DSC_3322.jpg

De show zelf.

DSC_3351.jpg

DSC_3355.jpg

DSC_3364.jpg

DSC_3372.jpg

DSC_3378.jpg

DSC_3393.jpg

DSC_3399.jpg

DSC_3401.jpg

DSC_3424.jpg

DSC_3433.jpg

DSC_3437.jpg

@ de crew van Azuma.
Mochten er van de opbouw foto's tussen staan, die jullie liever niet op internet zien.
Pm me even, dan verwijder ik de bestreffende foto(s).

Laatst bewerkt:
Ik ben er dit jaar ook weer bij. Het zijn altijd mooie shows.
Ik hoop alleen dat die ordeverstoorder van vorig jaar thuis blijft.
Wat een vreselijk irritante kerel was dat bah.!!

Volgens mij was hij er ook deze keer weer.
Ach hij heeft een vrolijke dronk gelukkig maar ik ben bang dat hij daar zijn thuis heeft...:p

Nog maar een biertje dan? hahaha

Volgens mij was hij er ook deze keer weer.
Ach hij heeft een vrolijke dronk gelukkig maar ik ben bang dat hij daar zijn thuis heeft...:p

Nog maar een biertje dan? hahaha

Moest wel lachen, dat ie zei van je mag dat flesje wel pakken hoor.
Iedereen gruwelen, als je dat flessie pakt heb je gegarandeerd een ziekte.
Sta je volgend jaar ook te lallen met die gasten.

Er liep ook nog een buitenlandse jongen die niet helemaal 100% was.
Die liep te zingen:
Sinterklaaaasje kom maar binnen in je knecht. Haha, die heeft geen goede inburgeringscursus gehad. :tongue2:

:bye:

gisteren een geweldige show gezien .
meeting was ook erg gezellig en was leuk om op schietterein te kijken , fred en azuma bedankt daarvoor .
hier wat foto's :

tfhgwxratjrysy.jpg

cbkbb26rwp6x7x.jpg

s3mhn8qothy7js.jpg

mubx5fp23tuoyx.jpg

fzbfpgdb4ycuou.jpg

mbbpxs6r0483da.jpg

Had ze gisteravond natuurlijk al gezien. (een paar dan)
En net even op TS gekeken, ze zien er echt prachtig uit!

Mooie foto's, thom_vuurwerk! Die laatste heeft iets magisch...zo met dat felle licht en die hoofden. Ook de derde mag er wezen! Leuk dat je de lucht en bomen ook zo zichtbaar krijgt als je het diafragma meer opengooit :p

Dankjewel Darksoul!, ja ik heb idd wat gespeeld met het diafragma, als ook de sluitertijd. En dat leiddde soms tot leuke plaatjes.:) Die laatste vond ik ook wat hebben ja. Het is geen prachtfoto, maar het heeft wel iets mysterieus idd.

Jij ook nog bedankt voor de mooie (opbouw)foto's he.

En iedereen bedankt voor de prachtige bijdragen.

gr

Waar blijft de film van Red Baron (Jack) ?:p
Of zou hij soms in Urk zitten voor de opbouw van de show van morgen?

Hier nog een compilatie van mijn kant. Volgens mij de enige film die zonder statief is gemaakt:rolleyes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren.
Dus als ik het goed begrijp heb ik in 1 week tijd alledrie de vormen gezien.
In Vlaardingen een show van Katan MET muziek. gewoon een heerlijke show, waardoor je niet meer op de muziek let na een paar minuten.
In Hilversum een show van Azuma OP muziek, een show waar de muziekstijl de beelden bepaald en waar de schieter precies op de laatste tonen van het nummer het beeld afmaakt. Als je het zo bekijkt is dat uitstekend gelukt.
In Urk een Pyromusical van Hayo, waar de timing dus het belangrijkst is.
Resumerend. Ik ben geen liefhebber dus van vuurwerk OP muziek.
Heren bedankt voor deze wijze les.

Afgelopen weekend even de tijd genomen om mijn filmpje af te mixen. Voor wie het leuk vind:

Groet,
Cameo

Knap gefilmd Nick, en vooral de intro maakt je film af.
Als Hilversummer ben ik apetrots dat er in onze woonplaats een show wordt geschoten die tot de absolute top van Nederland behoort en die jarenlang achtereen zijn grote niveau weet te handhaven.
Nu maar hopen dat er in Hilversum geen Vereniging opstaat die opkomt voor de belangen van de eenden en vogels in het park.:)

Back
Bovenaan