Hilversum 05-05-2010

Ik ben bezig met de film. Denk alleen niet dat ik hem vanavond kan uploaden. Moet namelijk zo naar bedje toe :p
Morgen staat hij er op!

:bye:

De show in Hilversum was aardig. Geen waanzinnige show. Het begin was traag was verderop weer goedgemaakt werd door een tempoversnelling. De watercake met gouden mines vond ik heel gaaf. Toch weer erg leuk om te zien. Verder een paar hele goede cakes gezien. Maar van de shells verder vond ik ze ook niet heel super. De finale was goed gevuld. Zowel op de grond als in de lucht.

En de muziek hadden ze vna mij wel weg kunnen laten. Of een andere muziekkeuze want vuurwerk moet/ kan je niet schieten op Wesley - You Raise Me Up.

Ik sluit me grotendeels aan bij ruben.
Ik vond sommige delen vrij langdradig, zoals het deel met de falling leaves (Within Temptation) daar had in mijn ogen iets meer ingezeten. Daarnaast was de timing hier en daar niet helemaal lekker. Maar de finale heeft erg veel goed gemaakt. Dus uiteindelijk vond ik het zeker de moeite waard om te komen:)

Ik heb weer genoten vanavond :D ! Mooie thema's en ik zat echt te watertanden van de mines op het water, ik had nooit verwacht dat ze zo dichtbij het publiek werden geschoten :tongue2: . Ja de show kwam inderdaad een beetje traag op gang maar de rest heeft het wat mij betreft ruimschoots goedgemaakt! Over de muziek was ik wat minder te spreken, vooral omdat de muziek niet mijn smaak was, het had ook niet heel veel toe te voegen naar mijn mening. En het was ook leuk om weer wat bekenden te spreken!

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de show maar dat zal wel goed zitten. :bye:

Ik moet me bij voorgaande berichten aansluiten, maar na aarzelend op gang te zijn gekomen kwam er toch meer tempo in de show met toch een paar verassende effecten. Ik heb dan toch met volle teugen genoten en zeer zeker het slot akkoord mocht er wezen. De salutes waren uhhh oorverdovend te noemen en al met al een geslaagde avond, ook mede door de gezellige babbels die ik heb gemaakt met verscheidene freaks. Ook na de show nog geruime tijd nagekletst totdat ik behoorlijk begon te verstenen van de kou :)

Heren van het VWC : toppie voor het organiseren van deze meeting en ik kijk al uit naar 26 juni :wink:

PS : volgende keer graag Coca Cola en niet dat Pepsi bocht serveren he :D:D

Kwam deze al op youtube tegen :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik wil toch even in het kort iets kwijt over de show.
Wij hebben van het commite en Aat pas afgelopen zondag de definitieve versie ( stukken van de muziek ) mogen ontvangen.
Met dank trouwens aan de Red Baron die ff een mix er van in elkaar heeft gezet.
Maandag ben ik toen met Flip van Dewico Belgie en Aat aan het programeren gegaan.
Gezien de korte tijd die aan deze show ( 3 dagen ) denk ik dat we toch een goed product hebben neergezet.
Vergeet niet de keuze van de muziek lag bij derden.
Dan kan je zeggen kon het niet allemaal eerder...... ja...... maar er zijn wel eens omstandigheden die dat niet mogelijk maken.
Wij als eindverantwoordelijke technicie wouden ook anders.
De mensen achter de schermen weten wat ik bedoel.

Via deze weg wil ik trouwens de gehele crew bedanken voor hun inzet.
En laten we niet vergeten de mannen die gisteren avond de wagens geladen hebben.

Ook gaat mij dank aan de Frenk Sound Support en Dewico Belgie ( Flip de Winter ) voor de nodige ondersteuning.

Nogmaals Flip, Donald, Vinnie,Frenk, Mike, Elmar, Gijs, Wouter, Koen, Roy, Yvette, Maja, Corine, Gerrit,
Dennis ( mocht ik iemand zijn vergeten sorry daarvoor ) echt tanks voor jullie inzet want zonder jullie uitstekende inzet had deze show er niet geweest.

Kennelijk was de show het jaar ervoor NOG spectaculairder, maar wij (Roel, Ria en ik) hebben staan genieten! Ik vond de rustige opbouw wel iets hebben, al dacht ik wel op bepaalde momenten dat effecten net iets te "langgerekt" waren, maar die ervaring verschilt natuurlijk per persoon. De watermines staan er goed op en ik vond ze super!! Vooral tijdens het tweede bedrijf en de finale was eigenlijk geen invalshoek goed dekkend met mijn camera; er gebeurde gewoon overal van alles: genieten!

Verder vond ik het bijzonder leuk om jullie daar allemaal te treffen. Mooi om al die statiefjes ruim een uur voor de show al langs de oever en andere plekken te zien staan. Ik stond zelf (expres) links van het midden, zodat ik (hopelijk) net een iets andere invalshoek heb vastgelegd. Het materiaal moet ik echter nog terugzien en afmonteren.

Tenslotte wil ik Azuma en de heren bouwers een dik compliment geven voor het opzetten van deze prachtige show. Smaken qua muziek varieren natuurlijk, maar de climaxen in de muziek waren duidelijk verweven met een bont, goed gevulde lucht. En de ti-salutes aan het eind waren voor mij de slagroom op het dessert :cool:

Cameo

Hierbij wil ik Dieter en crew bedanken voor de rondleiding op het veld en de leuke show die in korte tijd in elkaar gezet is. Er waren een paar minpuntjes in het eerste gedeelte maar het tweede gedeelt emaakte een hoop goed. En de finale met de watermines i.s.m. een gouden lucht waarna de salutes was helemaal geweldig!

Bedankt mannen. Volgend jaar weer!

Ps. de muziek was aardig maar zeker geen toegevoegde waarde is mijn mening..

Wil Dieter & crew ook bedanken voor de rondleiding op het veld, vondt de muziek echt verschrikkelijk maar goed dat is wat ik vindt :p.

Begin was rustig en soms ook langdradig maar vondt het wel opzich wat hebben rustig opbouw en later meer actie.

Kwamen mooie producten naar voren en de finale was perfect getimed vondt ik!

zo ook weer wakker na deze geweldige avond, de dag begon goed, DsNL en ik kwamen mooi op tijd aan bij de meetingplek. Het was echt gezellig met de freaks, is toch zeer leuk dat je is een keer met échte freaks de HELE dag kan praten over vuurwerk.

De show, ik vond hem eigenlijk top het enige minpunt vond ik is dat de thema's iets te lang door bleven gaan, maar de andere thema's waren daarintegen echt schitterend:D En toen de finale ik zat al te w8en op een hoop salutes:D en ja hoor daar gingen ze, HELEMAAL GEWELDIG.

ik wil de mannen van het veld bedanken voor de korte maar zeer leuke rondleiding over het schietveld. Ik wil moontan ook bedanken voor de leuke dag die hij ons allen bezorgd heeft en natuurlijk ook de crew:D En ook wil ik DsNL nog even bedanken omdat hij mij heeft opgehaald van huis. Respect voor dit alles:D

Foto's!

Foto's!

Hier zijn mijn foto's van gisteravond! Later meer, alsook de video van de finale.

2cwv045.jpg

9suedv.jpg

2ccms11.jpg

t6431j.jpg

16m66c8.jpg

m8e9kz.jpg

2a6ja8g.jpg

11ik01i.jpg

2ls9s0p.jpg

21b7lup.jpg

10fe0er.jpg

27zaky8.jpg

5uo2h1.jpg

25k7omc.jpg

iejke9.jpg

mjshux.jpg

mvksnc.jpg

egd8oy.jpg

16avfgx.jpg

2duw8z8.jpg

2w5oraa.jpg

fb9nwz.jpg

16lebtf.jpg

15r048j.jpg

jk80w4.jpg

2a6v3uh.jpg

2a6v3uh.jpg

zswg12.jpg

7312zn.jpg

Fred zag in de bosjes opeens nog iets liggen... :angel:

Helemaal geweldig Jorik je foto,s. Super man. Even terug blikken op een bijzonder geslaagde avond en uniek natuurlijk met zo,n grote groep mensen op het schietveld.

Ik moet eerlijk toegeven dat de show van afgelopen jaar er beter uitzag.

Maar zoals vele al zeggen begon de show aan de beelden te zien op de helft helemaal op gang te komen.
De muziek was idd niet de beste keus(Maar dit heeft dus niet aan de schieters gelegen)
En idd was de afsluiter net als het hoogtepunt bij sex:p
Hopelijk dat ik er volgend jaar weer bij kan zijn.:D

Bij deze mijn verhaaltje over Hilversum.

Dit was mijn eerste show waarbij ik geholpen heb met het opbouwen en het was helemaal super. Ik was rond 6 uur bij Vinnie om vervolgens om 7 uur Donald en Maja op te halen. Rond 8-en kwamen we op de locatie aan en konden we het terrein niet op aangezien een paaltje in de weg stond. Even wachten op de brandweer en toen aan de slag.

Verder de gehele dag bezig geweest met het bouwen van (V-shape)rekken en het laden en voorverbinden van de shells. Rond 20.00 uur waren we gereed en ik moet eerlijk zeggen het is een berg werk en af en toe redelijk aanpoten. Ik heb zelf op het schietveld gestaan en vond het helemaal super zeker de finale. Verder was ik blij verrast door de waterbengalen en watercake erg gaaf!!!

Na afloop de boel afgebroken en rond 00.30 uur waren we gereed en konden we naar huis. Om 02.30 uur stapte ik mijn bedje in en toen de wekker om 07.00 uur ging deed het ff pijn.

Ik wil Dieter en de rest van de crew bedanken voor deze leuke, leerzame en gezellige dag.

groeten,
Wouter

ps ik heb gefilmd(eindelijk met de juiste instellingen) en Vinnie zal deze mogelijk verwerken in zijn film

Ik heb op goed geluk wat foto's geschoten met mijn 50mm prime objectief. Zijn toch aardige resultaten uit gekomen. Al zijn ze allemaal -logisch- close-up.

Al met al een leuke show, al had ik persoonlijk wel een graatje meer verwacht!

Foto's:
IMGP6299.jpg

IMGP6311.jpg

IMGP6321.jpg

IMGP6320.jpg

IMGP6326.jpg

IMGP6340.jpg

IMGP6345.jpg

IMGP6348.jpg

IMGP6353.jpg

Gister rond een uur of 7 aangekomen bij de meeting, was het toch drukker dan ik had verwacht. Het viel mij dan ook mee dat we met de gehele groep een rondje op het schietveld mochten lopen. Nog bedankt daarvoor!:thumbup:
Hier nog een filmpje van de opbouw:
+ YouTube Video

Toen de sound chek werd uitgevoerd met belle perez en andere 'frans bouwer muziek', had ik een slecht voorgevoel over de muziek tijdens de show. Uiteindelijk viel de muziek tijdens de show alles mee. Ik vond de show lekker opbouwend. De effecten aan het begin werden misschien iets te lang gebruikt, waardoor het een beetje eentonig was. Gelukkig werd het steeds beter, met een mooie finale op het einde.

Geweldig leuk filmpje Pieter, bedankt. Tezamen met de foto,s van Jorik van de opbouw een hele leuke herinnering aan dit onderdeel van de geslaagde meeting.
Thanks.!!

Back
Bovenaan