Hilversum 05-05-2010

Ook ik zal waarschijnlijk deze show weer bezoeken, vorige jaar een leuke show gezien! helaas met een aantal fouten en wat spullen die bleven staan. het weer was de grote boosdoener. Dit jaar met ipv op muziek, leuke locatie en een goed bedrijf met mensen die intresse hebben in het vuurwerk!

Ook wij, de meeste kennen ons denk ik meer van Roy en Yvette zullen deze dag mee-bouwen met Azuma en voor ons is dit ook de eerste opening qua bouwen van het jaar.

We zien ons daar. Groetjes Roy en Yvette, RoYvette, hanky-spanky

Wordt een drukte van jewelste in Hilversum, gezellig.
Nu maar hopen dat het droog blijft.
En voor het eerst op muziek, ik ben benieuwd, ik kijk er naar uit.

Voor het eerst is in Hilversum besloten de show met muziek te schieten.
De keuze van de muziek is door Boeschoten en de organisatie gedaan.
Moet wel zeggen niet helemaal mijn keuze maar van Aat en de opdrachtgever zijn de gene die bepalen.
De show zal circa 15 minuten duren en ik zal proberen het onderste uit de kan te halen.
Er is gekozen voor zeer herkenbare muziek waar ik op dit ongeblik niks over kan zeggen.
Aan de qualiteit van de effecten zal het zeker niet liggen.
Er zullen top producten van diverse leveranciers worden ingezet dus wat dat betreft laat je verrassen.
De show zal ik gaan schieten met de Pyrodigital daar deze meer mogelijkheden bied.
Het team van mij zal bestaan uit Donald, Vinnie, de Red Baron, Hanky Spanky, Koen, Dennis S., Corine( voor de catering is ook belangrijk )en Philip de Winter van Dewico Belgie.
O ja, we vergeten natuurlijk Aat Boeschoten te noemen.
Het geluid zal verzorgd worden door Frenk Sound Support een goede vriend van mij die het geluid voor diverse nederlandse artiesten verzorgd.
Nu alleen hopen dat we goed weer hebben.

Dit jaar ga ik deze show ook eens bezoeken. Veel goeds over gehoord en toen ik Aad afgelopen zaterdag sprak, klonk hij erg enthousiast. Daarnaast is het natuurlijk altijd super om zoveel liefhebbers bij elkaar te zien.

Cameo

Ook namens mij bedankt voor de nieuws Dieter.
En wens jullie team veel plezier met de opbouw in Hilversum
Weet nu al dat het een top avondje wordt:)

Heb d'r zin an :cool: Klinkt allemaal erg goed, Dieter! 15 minuten show is niet bijster lang, maar dat deert me niet. Ik heb liever toch kwaliteit, en zo te horen ligt die dit jaar weer hoog.
Ja, hopen op het weer van 2008. Man, wat een zonovergoten dag was dat. In 2009 daarentegen...:p

Het zou kunnen dat ik overdag nog even kom buurten op het schietveld, om de opbouw te aanschouwen.

Ik ben in dubio...ga ik filmen of fotograferen? M'n gevoel zegt dat fotograferen van dit prof vuurwerk toch wel erg mooi kan worden...maar aan de andere kant, de film is onontbeerlijk in m'n YouTube kanaal, en KAN ik misschien wel razendsnel online hebben staan :p

Jij denkt ook aan alles hé Fred.

Nu maar hopen dat het weer meevalt. Slechter als vorig jaar kan het zeker niet.

Zo jongens even een kleine show update.....

Vanochtend ( maandag ) zijn we begonnen met het programeren ( natuurlijk veel te laat :rolleyes: ) maar 21.00 uur waren we klaar.
Mijn ogen zijn net zo vierkant als het beeldscherm en die van Aat en Flip van Dewico Belgie ook.
Maar de show is klaar.
Wij hebben de simulatie van de show al kunnen zien omdat Flip in Showsim XL programeerd.
Moet wel zeggen dat de muziekkeuze door Aat en de organisatie is gedaan.
Persoonlijk had ik een andere stijl gekozen.
Maar denk dat het resultaat best netjes is te noemen.

Enkele technische details voor de liefhebber:
De show zal geschoten worden met de Pyrodigatal.
Veel effecten verdeeld over 11 posities en 52 stuur units.
De effecten zullen bestaan uit Jorge, Original en Glowfire.

Tot woensdag................. En goed weer meebrengen a.u.b.........

Goed om te horen Dieter! dat moet een beste klus geweest zijn! Maar in Showsim (wij gebruiken het zelf óók) kun je heerlijk weg programmeren en direct het resultaat zien in wat je aan het creëren bent. En dat zie je meestal ook terug in de shows. Die daardoor net even creatiever zijn, omdat je dingen kunt uitproberen in de simulatie of het een en ander werkt zoals je ingedachte hebt.

Zelf kan ik helaas niet komen ivm leeftijd en vakantie.
Wel wil ik iedereen een SUPER leuke avond wensen. Maak het gezellig met zijn allen en geniet er maar weer van!
Is er iemand die ondanks de gezelligheid zijn camera bij de hand neemt?

Zelf kan ik helaas niet komen ivm leeftijd en vakantie.
Wel wil ik iedereen een SUPER leuke avond wensen. Maak het gezellig met zijn allen en geniet er maar weer van!
Is er iemand die ondanks de gezelligheid zijn camera bij de hand neemt?

De RedBaron en team gaat de gehele show filmen....
Dus komt goed......

Ik wens Dieter en zijn team ook veel succes met de show,En zal duimen dat de weergoden de bezoekers goed gezint zijn.

Helaas kan ik er (Morgen)avond niet bij zijn vanwege de vaderlijke verplichtingen.

Was er afgelopen jaar voor het eerst en ik moet zeggen dat het 1 van de betere shows was die ik gezien heb in ons land.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan