Hilversum 05-05-07

alexy

VWC lid
Hey daar,

Mijn zus heeft gister voor het eerst vuurwerkfoto's genomen.. Helaas had ze geen statief mee, maar ik vind ze nog best goed voor de eerste keer:D..

img9828gh2.jpg

img9850zb7.jpg

img9819ul0.jpg

img9906hv9.jpg

img9868aj0.jpg

img9854tb9.jpg

img9862yt0.jpg

img0007qv6.jpg

img9923di3.jpg

img0103yp0.jpg

img9968xw3.jpg

img0012db8.jpg

img0098jj9.jpg

4ahu5.jpg

1aki6.jpg

2aji3.jpg

img0141ee7.jpg

img0155kj3.jpg

img9969jr4.jpg

Foto's zijn van m'n zus dus gelieve niet te gebruiken zonder toestemming...:wink:

Zitten een paar geweldig mooie foto's tussen alexy!
Complimenten aan je zus en ook goede instellingen gebruikt zo te zien :biertje:
Ben benieuwd naar toekomstige foto's!!
:bye:

Er zitten inderdaad erg mooie plaatjes tussen!
De chrysanteum is erg goed gelukt, past precies in het beeld.:)
:bye:

Namens m'n zus bedankt voor al het goede commentaar:)!

Volgende keer een statiefje erbij waarchijnlijk:D...

Haha, nee maar er waren een stuk of 300 foto's met een aantal hele mooie maar helaas wel bewogen foto's:p..

zo erg mooie foto's hoor complimenten... zo kan je toch altijd nog even rustig de geschoten effecten checken.. top

Statief kopen en draadontspannen want met een eos 400 d kan het natuurlijk veel beter :) maar je moet ergens beginnen he :) stapje bij beetje leer je het zo heb ik dat ook gedaan :)

Statief kopen en draadontspannen want met een eos 400 d kan het natuurlijk veel beter :) maar je moet ergens beginnen he :) stapje bij beetje leer je het zo heb ik dat ook gedaan :)

Hehe ja voor de eerste keer vuurwerkfoto's:p... Maar geloof me ze is pro in het maken van foto's; en dan speciaal van dieren.. Heeft d'r eigen site en een strakke drukke planning voor goed betaalde fotoshoots:)...

Gr.:bye:

Back
Bovenaan