Highlander

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 829
Artikelnaam: Highlander
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 438 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 75,00 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs voor deze bak is ronduit belachelijk. Bursts zijn hard en de mines leuk, maar hij is z'n geld niet waard.

Erg mooie cake met prachtige effecten, ik snap alleen niet waarom dat die prijs zo extreem moet zijn?

Erg lekkere bak.
boeketten zijn groot, burst klinken goed,
salvos vallen bij mij ook goed in de smaak
dus met een leuke korting zeker het overwegen waard

Over de prijs zal ik maar niet beginnen. Dus los daarvan, een mooie kwalitatieve cake.

Ik vind het een ontzettend mooie bak (ondanks de prijs), met mooie kleur combinaties.
Zijn er nog mensen die hem toch hebben gekocht? wat zijn de ervaringen?

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 829
Artikelnaam: Highlander
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 9000 Gram
Netto Kruitgewicht: 440 Gram
Aantal Schoten: 40 Schoten
Effectomschrijving: Extra zware finale blok: 40 schoten met blinking mine en grote blinking boeketten, krachtige crackling mine met daarboven een salvo aan grote gekleurde peony boeketten.
Tijdsduur: 120 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 2/1
Richtprijs: €75,00

Dit jaar bij een aantal dealers gratis bij een bestelling vanaf €150, en los te verkrijgen voor €59,95.

Ik heb hem idd gratis gekregen bij de voorverkoop maar heb hem niet afgestoken dit jaar,
ik zag dat die bruto 9kilo moet wegen(Dmenrapster) maar die ik gratis heb gekregen weegt volgens mij eerder 4kilo weet iemand hoe dit kan????

Ik had deze 3x dit jaar allemaal gratis gehad haha vond het wel leuke cake
Alleen zelf zal ik er geen 75,00 euro voor uitgeven is net wat te veel voor deze cake..

Back
Bovenaan