High Sensation

moontan

VWC lid
Artikelnummer: S403
Artikelnaam: High Sensation
Categorie: 500 grams cake
Aantal Schoten: 30 Schots
Effectomschrijving: Een snel achter elkaar vurende cake van 24 rode kometen die eindigen in zilveren palm boeketten. Een finale van 6 goudkometen die eindigen in brocade crown
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: 39,50
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
erg mooie bak deze high sensation , mischien iets te snel leeg voor dat geld , maar het effect is zeker mooi .

Laatst bewerkt:
De High Sensation is best wel een goede bak. Maar hij kost wel 39,50 en is veel geld en het is een fanshaped en daardoor zo weg.
Als je net als Rocky fan twijfelt tussen de High Sensation en de Supreme zou ik overduidelijk voor de Supreme gaan.

1 .Omdat de Supreme 7 euro goedkoper is.
2. De Supreme heeft als een effect een zilver/goudkleurige willow en dat vind ik persoonlijk een mooier effect dan dat van de High Sensation.
Ik was bij de demo van Beko meer onder de indruk van de Supreme dan van de High Sensation.

Maar het blijft een persoonlijke smaak.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
De High Sensation is best wel een goede bak. Maar hij kost wel 39,50 en is veel geld en het is een fanshaped en daardoor zo weg.
Als je net als Rocky fan twijfelt tussen de High Sensation en de Supreme zou ik overduidelijk voor de Supreme gaan.

2. De Supreme heeft als een effect een zilver/goudkleurige willow en dat vind ik persoonlijk een mooier effect dan dat van de High Sensation.
Ik was bij de demo van Beko meer onder de indruk van de Supreme dan van de High Sensation.

Ik kan mij volledig vinden in de mening van Moontan.
Te meer omdat dit voor mij één van de weinige +200 gram potten vond waarbij de prijs ook acceptabel is. Het is dat ik geen geld meer over heb, maar mocht ik geld genoeg hebben, dan had ik deze er zeker bijgenomen hoor!

Zeer mooie grote willows, echt wel waar voor je geld.

Wilde deze bestellen maar nadat ik hem in het echt had gezien begon ik te twijfelen. Het is een goede cake, maar ik neem hem toch maar niet!

Hij is weliswaar snel afgelopen, maar de effecten zijn prima denk ik.
Ik zou hem zelf niet kopen, maar aangezien mijn schoonvader deze besteld heeft krijg ik deze tóch te zien.

:D

Ik heb deze dus gezien en vond het op zich een mooi product. Enige wat storend was, was de snelheid van de pot. Ik vond het tempo iets te traag en te onvoorspelbaar.

Deze kwam gelukkig bij mij ook nog voorbij, keek al de hele week uit naar deze cake, maar hoe goed hij ook was, hij voldeed niet aan de verwachting. Het was geen Z-shape meer, het was een fan-shape cake geworden, dat maakt de cake automatisch wat minder goed aangezien deze o.a. is gekocht voor zo'n wijze Z-shape.

Prima kwaliteit, daar valt niets over te zeggen, de gouden willows mogen nog wel wat dikker, maar het was jammer dat het fan-shape bleek.

Willow?
Ik heb crown gezien Mike, en ik had het wél z-shaped.

Heb jij niet iets anders gezien of misschien een veranderde versie gehad?

`Waaauw dit vind ik pas vuurwerk geweldig dit komt zeker op mijn lijstje na het filmpje 10 keer gezien te hebben krijg ik nog kippenvel ervvan . Prachtig gewoon ! :D

Dat vat ik dan niet. De supreme is een heel eentonige bak die alleen maar willows geeft. Als die crowns zou geven zou iedereen meteen gaan zeuren dat die saai en eentonig is maar omdat het willows zijn niet. Een mooi opgevulde crown die lang blijft hangen vind ik veel mooier dan zon willow die het maar voor de helft vult.

vind ik ook . die goude regen hier aan het einden vind ik prachtig maar dat betekend niet dat willows niks is ik vind willows ook mooi maar deze finale blijft toch langer hangen en dat vind ik het mooie ervan maar dit is mijn mening willows zijn mooi maar goude regen vind ik mooier :)

onn-topic :

geweldig mooie bak , de finale is ook bruut en daarom haal ik hem :)

had hem altijd in mijn collectie. en vond het dus ook een erg goede pot. alleen mijn dealer verkoopt hem dit jaar niet meer:sad:. alleen gelukkig zijn er voor dat geld nog genoeg andere mooie cake's te verkrijgen.

Back
Bovenaan