High Calibre [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1515
Artikelnaam: High Calibre
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 33
Effectomschrijving: Deze cake heeft maximaal gevulde schoten met geweldig grote effecten, zoals Zena het bedoelt heeft. Harde salvo's met grote effecten worden gevolgd door mooie heldere vuurwerkkleuren.
Tijdsduur: 35 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 49,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan startpost toegevoegd.

Geen goedkope cake, maar je krijgt wel kwalitatief heel mooie effecten, lekker tempo, mooie gouden mines eronder. Ik vond het toch wel echt een topper!

Weer zo'n cake waarbij ik zeg: Wauw die moet ik hebben.

Ik vind die begin effect en dan die grote effecten in de lucht prachtig (even de namen vergeten xD)

Mwah, hij is heel mooi en afwisselend maar al die effecten zie ik nou aldoor al zo veel bijlangskomen dat ik niet meer verrast ben en íets waardoor deze boven alle andere cakes met die effecten uitspringt kan ik niet echt ontwaren... Blijkt dat teveel zelfde effecten in cakes, en teveel goede cakes achter mekaar dan weer wat afstompt :D

Erg mooie bak, en moet zeggen dat ik weliswaar deze effecten eerder ben tegengekomen, maar niet zo samen als hier en ook niet in zo'n lekker tempo. 50euro is natuurlijk een hoge prijs voor elke pot, maar relatief gezien vind ik dit een mooie prijs voor deze pot.

Wat een Vet grote boeketten.
Mischien niet de meest orginele effekten maar wel erg goed uitgevoerd!
Heerlijk tempo en veel afwisseling voor een ...
Nog net acceptabele prijs!

Nu bij herziening doet ie me meer dan vanochtend vroeg. De afwisseling is top en die waaiershape color tips springt er echt uit! Mooi ding weer...

Wat een heerlijk bak,blink met dahlia,s,golden glittering palmtree,s met oranje en groene sterren,enz. Topper!

tja het is een hoge prijs, maar ik vind hem wel op zijn plek .
hoewel het een hoge prijs is, vind ik hem best redelijk .
maar dan moet die prijs ook echt niet hoger .
het liefste zie ik hem lager maar het kan niet alle dagen feest zijn

Hele gave cake is dit! Voor al die gekleurde tips die zolang blijven hangen. Zie je niet veel! :D

Helaas is mijn budget al aardig gevuld en moet ik deze laten staan vrees ik!

Wauw wat een enorme boeketten komen hier vanaf zeg! Vooral de cry crackling boeketten zijn enorm! En van het laatste effect ben ik echt verkocht! De mines zijn ook echt groot voor een onderbouwing van een boeket.

Moet ook zeggen dat ik hier geen waaier in had gezien, maar blijkt er toch echt 1 te zijn volgens de omschrijving. 50 euro is een hoge prijs, maar ik vind dit toch echt wel een topper dus ik zou hem zeker halen voor dat geld.

Back
Bovenaan