Hidden Shadows

sl97jv2.jpg

Artikelnummer: SL97
Artikelnaam: Hidden Shadows
Categorie: 200 grams cakes
Aantal Schoten: 100 Schots
Effectomschrijving: Maar liefst 100 gekleurde kometen worden met zorg en precisie gewaaierd afgevuurd. Geen harde knallen maar een ballade van fel gekleurde kometen
Tijdsduur: 35 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €29.75
Verpakkingseenheid: 6/1

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze lijkt me leuk om in een showtje te verwerken of iets dergelijks, om los af te steken lijkt het me niet veel bijzonders.

Zijn er mensen met ervaring met deze cake, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik vind hem wel prijzig voor een paar tails.

Iemand die het bij mij vierde had een pakket gekocht van SkyLine waar o.a. deze cake bij hoorde. Een heel kleine cake met 100s van klein kaliber, puur tails wat dit schiet.
Tempo is goed, helaas zit er een pauze tussen de rijen in, niet gek lang, maar hij zou in feite in één keer door moeten schieten om het helemaal goed te krijgen. Mixed effecten wat ie per rij wegschiet, zeker een pluspunt, overigens ook nette tails.

Prijs van bijna €30,- is wel belachelijk in mijn ogen, voor dat geld zou je zeker wat boeketten mogen verwachten, helaas is dat niet het geval.

Ik vind het een mooie cake zeker voor die prijs is het wel te doen beetje afwisseling in je collectie en mooi om af te koelen na 12 uur lekker rustig bijkomen :)
Heerlijk :cool:

Aanvulling voor startpost

post-5-0-49385900-1294436204_thumb.jpg

Artikelnummer: SL97
Artikelnaam: Hidden Shadows
Afmeting: 290x200x155 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 Schoten
Effectomschrijving: Een ballade van maar liefst 100 gekleurde en knetterende komeet staarten. Geen harde knallen maar een sierlijke waaier
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 35 Seconden
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €29,50

Back
Bovenaan