Hidden Missile Base

IMG_6933.JPG

Artikelnummer: SL69
Artikelnaam: Hidden Missile Base
Categorie: 200 grams cakes
Aantal Schoten: 32 Schots
Effectomschrijving: gekleurde en blinking peonys met constand een fluit effect
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Richtprijs: €11,50
Verpakkingseenheid: 12/1
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, vond hem op film een topper, heb hem dan ook gekocht en hij beviel uitstekend. Echt een topper die ik niet had willen missen, een apart effect, mooie boeketten en lekkere fluiters erbij, gewoon prima. Prijs is top, gewoon een aanrader dit!

Ja, vond hem op film een topper, heb hem dan ook gekocht en hij beviel uitstekend. Echt een topper die ik niet had willen missen, een apart effect, mooie boeketten en lekkere fluiters erbij, gewoon prima. Prijs is top, gewoon een aanrader dit!

Heb jullie video gezien Mattenfreak.
Daar staat deze Hidden Missile Base ook op.
Inderdaad dit een een hele goede pot zeg. Met harde fluiters er tussendoor.
En dat voor nog geen 10 euro.
Is zeker een aanrader. Die wil ik er dit jaar ook bij hebben.
:bye: :bye:

schelle fluit , glitter die lang blijft hangen , mooie combinatie van effecten , goed tempo en 'n aantrekkelijke prijs maakt deze cake tot 'n topper in mijn ogen .

Laatst bewerkt:
Ook deze is dit jaar relatief gezien flink gestegen in prijs (richtprijs van 9,75 naar 11,50), maar neemt niet weg dat dat een hele mooie prijs is voor een dergelijke cake. Deze cake moet je absoluut nemen om de mensen te vermaken, fluiters zijn altijd geliefd, maar de boeketten zijn ook goed te noemen.

Ja, een prijsstijging, maar nog altijd een must have. :D

Vorig jaar twijfelde ik nog over deze cake of ik em wel of niet zou halen, op de site van beko leken de boeketten nogal magertjes, maar het straatfilmpje heeft me overtuigd, lijkt me een leuke cake om erbij te hebben.

Back
Bovenaan