Hidden Champion

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6618
Artikelnaam: Hidden Champion
Bruto Gewicht: 14.000 gram
Netto kruitgewicht: 1.770 gram
Aantal schoten: 148 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een ware kampioen zit verscholen in deze doos. Hij staat klaar om zijn felle staarten en keiharde boeketten de lucht in te dreunen. Onthul jij hem rond middernacht?
Tijdsduur: 75 seconden
Tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: €149,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6618-Hidden-Champion-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Grappig ik zie menig 20 mm en 25 mm boxen beter en groter presten bij Wolff dan bij sommige 30 mm boxen. Zegt dat wat over hoe goed de kleinere kaliber boxen zijn of andersom ?

Mooie box hoor. Hij schiet heel rustig maar dat komt 'm eigenlijk alleen maar ten goede, zo komen de verschillende effecten des te beter uit. Vind vooral dat "floss" effect (geen idee hoe dat heet) in het begin erg fijn.

Zou wel overwegen om deze aan te schaffen.

Grappig ik zie menig 20 mm en 25 mm boxen beter en groter presten bij Wolff dan bij sommige 30 mm boxen. Zegt dat wat over hoe goed de kleinere kaliber boxen zijn of andersom ?

Of het zegt iets over opgevoerde samples. Maar je hebt zeker een punt, was mij ook al opgevallen.

Niemand met een straatfilmpje van deze bak?

Ik zie hem voor nog geen 100 euro staan en als ik op de video's af mag gaan is 'ie dat dubbel en dwars waard... maarja... het blijven demo-filmpjes.

Niemand met een straatfilmpje van deze bak?

Ik zie hem voor nog geen 100 euro staan en als ik op de video's af mag gaan is 'ie dat dubbel en dwars waard... maarja... het blijven demo-filmpjes.

Het filmpje dat Gupje boven je plaatst is een straatfilmpje.

Jazeker. Ik vond het een prachtige box. Rustige box maar met erg mooie effecten naar mijn smaak. Burst was ook prima op orde.

Back
Bovenaan