[HF-116-2225+HF-101-2226] Riakeo Peking Opera 8 217sh

Ik heb zelf maar een box van Riakeo gehad maar die presteerde echt zoals op het filmpje een aangezien Happy Family Fireworks het merk Riakeo echt als topkwaliteit op de markt wil zetten denk ik niet dat ze filmpjes maken van opgepompte samples.

Afgelopen jaar was Riakeo voor het eerst op de markt in DE en BE en de reacties waren zeer positief. Ik durf dan ook zondermeer Riakeo producten te kopen afgaande op de filmpjes die beschikbaar zijn.

Overigens is er ook een shop in de UK die zelf filmpjes maakt van wat hij binnen krijgt en uitgebreide uitleg geeft over de Riakeo producten.

Ik heb zelf maar een box van Riakeo gehad maar die presteerde echt zoals op het filmpje een aangezien Happy Family Fireworks het merk Riakeo echt als topkwaliteit op de markt wil zetten denk ik niet dat ze filmpjes maken van opgepompte samples.

Aan het productfilmpje in de eerste post is in elk geval wel gesleuteld. Op 1:57 zie je de uitdovende effecten versnellen. Ze hebben de snelheid van het filmpje dus iets vertraagd waardoor de effecten langer lijken te blijven hangen op film dan in werkelijkheid. Buiten dat blijft het een mooie bak (met geld ook). Dat er met filmpjes gesleuteld wordt wil natuurlijk niet zeggen dat dit een slechte bak is. Riakeo schijnt inderdaad goed te presteren.

Ik had dit zelf nooit afgestoken met deze wind, maar een maatje had er geen problemen mee!
Maar deze wil ik graag nog een keer zien in de ideale omstandigheden.

Back
Bovenaan