Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies wat mn eerste reactie in dit topic was haha, blijft echt nagelbijten.
Het is op dit moment overigens echt ideaal stookweer zeg, klein zuchtje wind hier en heldere nacht
Zo dan, wat een perfect stook weer is het nu zeg. Hopelijk lijkt het met oudjaarsdag hier wat op.

Mag ik iedereen er op wijzen dat 3 (!) dagen geleden nog dikke vette ellende werd voorspeld voor vandaag? Met andere woorden: het kan nog alle kanten op!

Kan ik het weer op dit moment niet kopieren en op de 31ste plakken? Het is op dit moment niet normaal perfect stookweer...

Mag ik iedereen er op wijzen dat 3 (!) dagen geleden nog dikke vette ellende werd voorspeld voor vandaag? Met andere woorden: het kan nog alle kanten op!
Ik was zo trots dat ik me aan het budget gehouden had, maar als het goed weer wordt, haal ik die laatste dag echt nog wat China red cakes om te vieren

Niet normaal heerlijk is het weer nu zeg.. Beetje koud. Maar nauwelijks wind. Het goud zou mooi blijven hangen vanavond zeg!! Ctrl+c & Ctrl+v op de 31ste!

Het lagedrukgebied moet gewoon 6 uur eerder voorbij trekken dan nu het geval is, dan komt het helemaal goed.

Iedereen goed gaan blazen zodat het sneller voorbij trekt :p

Is er trouwens ergens een website waar je historische voorspellingen kunt raadplegen?

Het wordt echt een dubbeltje op z’n kant als ik het zo lees. Kwestie van een paar uur wat al heel veel kan schelen voor het 00:00 moment en daarna. Hopen dat die depressie de komende runs iets naar voren opschuift!

Onderstaande afbeelding is niet gefotoshopt. Kijk die kl**tzak boven de Noordzee 's venijnig lachen....:D. Deze operrun (18z) is trouwens weer slecht, met veel wind en een aantal buien. Windsnelheid vergelijkbaar met vorig jaar, fractie frisser. Nee, dit moet echt beter (lees: sneller doortrekken).

GFSOPEU18_120_1.png

Onderstaande afbeelding is niet gefotoshopt. Kijk die kl**tzak boven de Noordzee 's venijnig lachen....:D. Deze operrun (18z) is trouwens weer slecht, met veel wind en een aantal buien. Windsnelheid vergelijkbaar met vorig jaar, fractie frisser. Nee, dit moet echt beter (lees: sneller doortrekken).

Bizar, hoe kun je het verzinnen. Als je geen complotaanhanger bent zou je het nu bijna worden. Denk dat hier vuurwerkhaters achter zitten :D

Wat mij wel opvalt is dat de avondrun nu meerdere avonden achter elkaar slecht is, terwijl de ochtendrun dan weer een stuk positiever is. Is dit toevallig zo? Het is me al vaker opgevallen, volgens mij afgelopen jaar ook al. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen?

Pff zeg dat wel, net naar huis gelopen van de kerstviering en het was het meest perfecte weer wat je kan hebben. Lekker koud, bijna windstil en nog een beetje helder ook. Dan was de grootste zorg dat er wat rook zou blijven hangen :D

Het is wel stuivertjes wisselen zeg. Hopelijk valt het de goede kant op. Het wordt een prepare for the worst, hope for the best voorbereiding zo. Trouwens, mag ik nog even benoemen wat een heerlijk stookweer het vanavond is. Zag een mooi Brocade balletje net, droop werkelijk heerlijk naar beneden.

nouja, we gaan gewoon flinke wind krijgen, dat is wel bijna zeker nu. vorig jaar rond deze tijd wisten we het eigenlijk ook al, en toen kwam het ook uit. helaas. maar ik ga gewoon lekker knallen wat de rest doet moeten ze zelf weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan