Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd weer spannend dit topic. Ga het weer, weer met veel aandacht volgen. Begin alvast met duimen want de aanloop er naar toe voorspeld niet veel goeds.

Tuurlijk, we gaan voor prima weer zorgen….maar. De weerkaarten wisselen snel..echter…de 15 daagse komt binnenkort met de 31e….binnenkort een eerste update.. :D

Weetje...
Ik vind die stress voor de tijd ook wel enigszins leuk! Dit topic wordt zo vaak bekeken en iedereen hoopt op mooi weer maar in dit topic zit veel meer dat dan! De spanning.. de gedachtes etc! Als je het nu nog met een korreltje zout lees is het echt leuk om dit zo te lezen.

En natuurlijk hoop ik dat het perfect stook weer wordt de 31e, maar kom op.. dat kun je nu nog niet zeggen. Laten we nog even een weekje wachten :biertje:

In Dubai kunnen ze zorgen voor kunstmatige regen. Wie zorgt er hier voor dat het droog, koud, maar vooral helder en maar een lichte wind is op de dag der dagen?

Tuurlijk, dit is het meest populaire topic. iedereen zegt...'ik trek me er niets van aan" maar toch stiekum hier kijken he?:cool:

Spijkers met koppen david..het is het topic met de meeste posts en views de laatste dagen!!

Dank alle weermannen voor de bijdragen

Voor mij elk jaar weer het meest bekeken topic.
Elke dag meerdere keren even hier kijken of er iemand weer een update of weerkaart erop gezet heeft.
Ook dit is voor een deel van de voorpret in de aanloop naar oud en nieuw,ook al is het soms even een domper als er weer een kaartje op gezet word waar windkracht 7 en een bak regen uit komt zeg maar.

Vind het vooral spannend worden als we binnen de 14 dagen komen omdat dan de 31ste ook echt op de weerkaarten te zien is.

Ik kan het ook niet laten om hier regelmatig te kijken en te posten. Vind het een dubbel topic, mooi om die spanning te zien, andere kant ook zeer vervelend als het echt de verkeerde kant op gaat met het weer.

Je kan de laatste live uitzending van noodweer benelux terug kijken. Die geven goede uitleg over de kaarten. En vanaf de 29ste is niet heel positief als ik het verhaal goed interpreteer.

Ik kan daar echt niet naar luisteren. Vroeger ook wel eens geprobeerd, maar dat Vlaams doorspekt met Engelse woorden, steeds stoppen met zijn verhaal omdat iemand iets zegt op de chat, ik word er helemaal agressief van :bonk:

31ste is bijna binnen de 384 uur bij GFS. Komende tijd eens in de gaten houden dat het elke 6 uur toch verandert.:D

Weerkaart voor de 30ste. Prima, droog en weinig wind.
gfs-0-384.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan