Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Zoals elk jaar zeg ik nu weer dat ik mij er niet teveel druk over ga maken. Merkte afgelopen jaar wel dat het die laatste dagen even schakelen was. Uiteindelijk gewoon een heel mooie avond gehad. En ja, veel effecten verwaaiden in zekere mate, maar het was droog. Dat scheelt wel.

Doe maar weer eens een laagje sneeuw. Met het knisperende gevoel onder je schoenen, dozen in de straat zetten!

Hoop dat we dit jaar meer geluk hebben. Kan haast niet anders. Twee jaar op rij storm zal wel niet. Perfecte weer is droog, klein zuchtje wind wat net de rook iets wegblaast, heldere hemel en mag best wel koud zijn.

Oh god, het anti nagel topic...
Ik hoop iig op een stuk minder stress dan afgelopen jaarwisseling :yes:

Inderdaad, laat de weermannen maar weer met updates komen. Hopelijk is het snel klaar met de warmte en gaan we snel naar de herfst.

Wat een gekte was dit topic afgelopen jaar. Iedere posts weer in spanning wat het weer zou zijn. Ging alle kanten op, maar uiteindelijk viel het heel goed mee hier gelukkig. Hoewel de drukte in dit topic afgelopen jaar zeker wat had, hoop ik dat het dit jaar wat rustiger zal zijn en we stralend mooi weer hebben.

Dat zeker! Helaas gaat 1 van de grote afstekers verhuizen, dus ik gok dat het voor hun het laatste jaar was. Voor de rest gaat het iig flink los om 00:00 :p

Laatst bewerkt:
Wat een gekte was dit topic afgelopen jaar. Iedere posts weer in spanning wat het weer zou zijn. Ging alle kanten op, maar uiteindelijk viel het heel goed mee hier gelukkig. Hoewel de drukte in dit topic afgelopen jaar zeker wat had, hoop ik dat het dit jaar wat rustiger zal zijn en we stralend mooi weer hebben.

Veel provincies hadden uiteindelijk geluk gehad. Waar ik het vierde was het rond windkracht 7, dus dat viel alles behalve mee om het zo maar even zwak uit te drukken. Helaas is het in Nederland altijd wat. Dan is het te veel wind, te weinig wind, regen, mist. Ik pas me aankopen er niet op aan, het is maar 1 keer in het jaar en het blijft altijd roulette wat het wordt.

Dus ook al blijf ik dit topic en de weersites altijd in de gaten houden een week voor 31 december, er gaat sowieso gestookt worden :)

Dat is ook de enige en juiste instelling Daan, stoken zullen we. Zelf heb ik dan weer minder moeite met wind of lichte mist. Regen is voor mij echt een hele grote spelbreker, dan blijft ook al snel iedereen binnen en is er geen vuur te maken. Hele sfeer is minder als de helft binnen zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan