Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen voor alle mensen zoals bovenstaand, echt ontzettend shit is dat!
Hier in A’dam, zoals Knallbhar al melde viel het gelukkig mee, de hele dag zon gehad en helder. En Idd vanaf 20:00 kwam er mist opzetten. Maar gelukkig op het ‘Magic moment’ was het heel goed te doen!!
Maar wat een stress gister hier op de site zeg!,,....we flikkerde zo ongeveer met z’n allen collectief in de Paniekstand!!,...en toen lazerde ook het forum er nog uit!!
Maar aan één kant ook wel weer een soort van ‘geinig’ al die opwinding!!

Hier in Helmond was het redelijk tot een uur of 1. Toen werd het opeens wel heel erg mistig.
Als ik het een punt zou moeten geven...
Een 6.5

Hier was het in Friesland mistig maar prima te doen. Het vuurwerk van 2 straten verder kon je niet meer zien maar ons eigen gelukkig wel. Daar al blij genoeg mee. :)

Begin van de avond was het in harderwijk drama. Maar om 23u stak er een briesje op en trok de boel open. Echt perfect weer gehad van 0-2. Wat een geluk.

Hier was het in Friesland mistig maar prima te doen. Het vuurwerk van 2 straten verder kon je niet meer zien maar ons eigen gelukkig wel. Daar al blij genoeg mee. :)

Zo hebben wij t ook in Friesland ervaren!

Over de hele dag en nacht niks te klagen.
Na 1uur gestopt en vanavond dus nog een toegift!

Twee dagen stoken, kan gewoon! Perfect!

Ik streste hem dit jaar wel. Vorig jaar niks gekocht en was het ideaal weer. Het jaar daarvoor was het ook mist. Dus ik dacht nee hé niet weer!! In Breda waar wij waren was het ideaal weer! Beetje nevelig maar hebben heel de avond prima alles kunnen zien!!

Was al gistermiddag uit de buurt van Enschede weg gegaan, omdat het toen al mistig was. Tot 5 uur helder weer, en toen ineens dikke mist. Nog wel redelijk om 00:00 uur. Gelukkig dikste blokken als eerste gestookt, want om 00:15 was er niets meer te zien. Vanaf 01:00 weer helder... Had liever uurtje gewacht!
Maarja, dikste potten nog net kunnen zien... Beter dan in 2007-2008! Vanavond de rest maar op maken :wink:

Gelukkig nieuwjaar!

Wat een drama was het dit jaar met de mist, ongekend. Dagen lang het mooiste weer, en dan op de dag der dagen dit. In de vooravond amper wat gestookt hierdoor. Ook na 00:00 was het amper te zien. Tegen 01:00 trok het zowaar redelijk open toen zijn we er direct vol voor gegaan. Na 40 minuten doorstoken trok het weer dicht en hebben we 10 min gewacht om vervolgens nog even door te kunnen. Maar de hele belevenis van het 00:00 moment was verdwenen. Normaal is het eerste even 20min van de buurt genieten, maar dat zat er dit jaar helaas niet in.

Wat een drama was het dit jaar met de mist, ongekend. Dagen lang het mooiste weer, en dan op de dag der dagen dit. In de vooravond amper wat gestookt hierdoor. Ook na 00:00 was het amper te zien. Tegen 01:00 trok het zowaar redelijk open toen zijn we er direct vol voor gegaan. Na 40 minuten doorstoken trok het weer dicht en hebben we 10 min gewacht om vervolgens nog even door te kunnen. Maar de hele belevenis van het 00:00 moment was verdwenen. Normaal is het eerste even 20min van de buurt genieten, maar dat zat er dit jaar helaas niet in.

Dan heb je geluk gehad. Waar ik was in Enschede was het zicht echt tot 2 uur helemaal kut. Effecten niet eens te zien. Ben benieuwd of er vanavond nog veel gaat!

Hier was er overdag geen mist, maar hing overal wel steeds kruitdampen door nagenoeg geen wind. Toen het donker werd een tijd goed kunnen stoken, maar tussen 19:00 en 19:30 trok het snel behoorlijk dicht. Eigen vuurwerk was nog redelijk te zien, maar niet optimaal. Tegen 22:00 werd de mist iets minder, maar ik was er bang voor dat het om 00:00 compleet zou dicht trekken. Na 23:00 trok opeens de wind wat aan en het zicht werd snel een heel stuk beter. Hierna gelukkig goed kunnen stoken en na 00:00 was er nog steeds genoeg wind om de rook iets weg te blazen.

Hier in omgeving Maastricht perfect stookweer gehad! Lekker lichte nevel, maar de kleuren van alle blokken kwamen oh zo mooi over... Ben om 00:05 begonnen, 01:05 was ik klaar en toen zat het pas potdicht! Super weer gehad, rond de 60 man hebben weer mijn show komen bewonderen, wat een mooie jaarwisseling!! Hoop dat iedereen heeft genoten! En iedereen Gelukkig Nieuwjaar!!! :thumbsup:

Ik zal je even mijn rekeningnummer sturen voor als je weer je geld in de prullenbak wilt gooien.
Ik snap hier echt helemaal niks van. Mag je het vuurwerk niet opslaan van je ouders of partner? Geen ruimte om het op te slaan?
Haha, was het eerste en laatste wat ik na 12 uur af heb gestoken.

Jammer van de mist hier in Twente, maar gelukkig kon je de potten in je eigen straat wel redelijk zien, maar wat er verderop gebeurde kon je helaas niets van zien, vuurpijlen was al wel einde verhaal, veel mensen steken nu pas alles af lijkt het wel.
Zo erg als in 2007/2008 was het niet, maar 2019 staat wel in de top 3.
dan liever wat regen

Zo, ook eindelijk wat bijgekomen van oud & nieuw 2019/2020. Wat een drama was het qua weer hier (Z/O Nederland). Tot 21:00 prima stookweer gehad, wat heiig weer maar geen erg dichte mist gehad. Echter, de wind viel weg tegen 9, de mist nam de overhand en om 0:00 was het zicht maximaal 5 meter. Nog wat cakes afgeschoten om te testen, aangezien de hele show was opgebouwd in de middag. Maar helaas, geen show om 0:00, ook niet om 01:00 en om 02:00 maar besloten naar huis te gaan in de dichte mist, zicht maximaal 1 meter. Per fiets de witte strepen op het wegdek moeten volgen om naar huis te gaan. Wat een tegenvaller op de 31e, in mijn optiek net zo erg als in 2008!

Ik zag aan het einde van de middag de lucht dichttrekken en begon mij zorgen te maken. Om ff te testen hadden we rond 17:00 40 Aldi fonteintjes achter elkaar aangestoken. We zagen meteen niets meer. Daarom zijn we om 18:00 begonnen met pijlen en singleshots en mooiere cakes. Puur uit voorzorg. Uiteindelijk bleken de zorgen onnodig te zijn geweest. Om 00:00 was het prima weer....
Ik vind het oprecht klote voor iedereen die mist had.... Echt klote!

Hier overdag mist die halverwege de middag wegtrok en pas na 00:15 weer op kwam zetten. Heb het echt te doen met forumleden die niet lekker konden stoken:sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan