Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei oei oei wat spannond, het is nog maar 5 uur en nog geen spoortje van nevel of mist hier in adam, buurtkinderen beginnen wel singleshots te stoken, veel rook maar wel sfeerverhogend...

Roermond trekt open, klein beetje wind.

Voor alle zekerheid nog even naar Elmpt geweest om wat fonteinen in te slaan. Ik sta hoe dan ook om 00.00 buiten.

Is er eig iemand die me kan vertellen of de runs er ook compleet naast kunnen zitten? Ik heb er totaal geen verstand van hoe of wat

grappig, arnhem is volledig mist vrij, schijnt de zon, ik woon er 10 km vandaan en hier is het zicht nog steeds minder dan 100 meter.

Bekijk bijlage 52104

Denk dat het daar het ergste word vanavond. Is het daar ook daadwerkelijk nog mistig? Iemand die daar woont?

Ja! Net tegen de grens aan in het 120m gebied... Meeste kans op mist :(

Begint wel minder te worden. Maar komt vooral omdat de zon schijnt. Als je buiten goed kijkt zie je allemaal fijne druppels zweven in de lucht. Zodra het kouder word, potdichte mist!
Steek het gewoon allemaal de lucht in zodra het 18:00 uur is!

Screenshot_20191231-125241_Chrome.jpg
Kijk als ik naar dit kaartje kijk zou heel het midden icm amsterdam waar ik vandaan kom zeer slecht zicht hebben. Nu dus niks van waar, ik heb zomaar het gevoel dat er wat vuurwerkhaters een pot geld hebben ingezameld om alle modellen te manipuleren:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan