Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is indd 00:00

de-model-de-310-1-modharmonie-2019123018-29-527-424.png

Ik ga niet meer naar die kaarten kijken.
Elk uur is het wel anders. Hopen dat de wind lokaal opsteekt en het zicht boven de 200 meter blijft.
Ik wens iedereen een goede nachtrust en veel plezier morgen!

pff net nog even buienrader gecheckt is weer flink verslechterd hij geeft nu vanaf 18:00uur al mist aan en dan is de vuurwerksmog nog niet eens meegerekend.. Dit kan wel eens een dikke teleurstelling worden :cry:

Ik hoop dat het goed komt. Anders eventueel keuzes maken en overwegen het 00.00 vuurwerk eerder af te steken.

Sterker nog: ik heb 3 collecties staan; 18:00 uur, de rest van de avond, en 00:00 uur. Zojuist besloten om alles in de gang te zetten,en vanaf 18:00 uur te stoken waar ik zin in heb.

Mocht het allemaal een ramp worden, dan bewaar de hele pleuris bende en steek het wel een dag of paar dagen later af.

De eerdere kaarten gaven nog enigszins hoop dat mijn regio er om 0:00 mooi langs op piste, helaas is de nieuwe kaart een stuk minder rooskleurig. We zitten er middenin. Hopelijk word het begrip <200 meter ruim genomen, 150 meter is ook zat!

Wat ik het erste vind...... afgelopen dagen 0 mist gehad en uitgerekend onze dag!! :frusty: laten ee hopen op wind en dat de weergoden ons gezind zijn

Dit dus inderdaad. Het weer is al dagen hetzelfde. Iedere nacht heerlijk koud en prachtig heldere lucht. Ik kan nog altijd de windmolens van Duitsland zien.

En uitgerekend morgenavond zou het helemaal dichttrekken? Ik begrijp dat er een mist is na middernacht van het het afgestoken vuurwerk, maar het is toch wel heel apart.

Maar ik blijf het roepen: Het komt allemaal goed en het is tenslotte droog!

De eerdere kaarten gaven nog enigszins hoop dat mijn regio er om 0:00 mooi langs op piste, helaas is de nieuwe kaart een stuk minder rooskleurig. We zitten er middenin. Hopelijk word het begrip <200 meter ruim genomen, 150 meter is ook zat!
Ja en hopelijk veranderd de kaart in positieve zin

Djaimy, ik ken je inmiddels een beetje. No Way dat jij zo relaxed bent als dat je over wil komen ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan