Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zei het eerder haha, na een lange periode van hondenweer komt er in de winter vanzelf een mooiere periode met koud weer. Nee zonder gein, we weten niet wat het weer over 3 dagen zal zijn dus nu is het nog moeilijk te voorspellen voor 31 december. Laten we hopen op het beste.

Ik weet dat het niks voorsteld, dat er over zo een lange periode net zoveel zeker is als dat je nu weet wie er over 40 jaar het WK Darts wint, maar toch wilde ik dit jullie niet onthouden. Het weerbericht volgens het altijd betrouwbare Accuweather (:bonk:) voor 28 december - 3 januari.

Weer 28dec.png

Sfeervol, maar zeer hinderlijk de 28e...

Ik weet dat het niks voorsteld, dat er over zo een lange periode net zoveel zeker is als dat je nu weet wie er over 40 jaar het WK Darts wint, maar toch wilde ik dit jullie niet onthouden. Het weerbericht volgens het altijd betrouwbare Accuweather (:bonk:) voor 28 december - 3 januari.

Bekijk bijlage 50350

dit zou prima zijn :)

Sneeuw tijdens de ophaaldagen is wel hinderlijk, die mogen ze weglaten. Verder zou ik er voor tekenen.

Bekijk bijlage 50350

Dit zou mooi zijn, bij de kruisjes tekenen? :D

Sneeuw tijdens het afhalen is wel pure sfeer natuurlijk, maar niet handig als je honderden kilometers moet reiden. Voor de rest dikke prima.

Sneeuw tijdens het afhalen is wel pure sfeer natuurlijk, maar niet handig als je honderden kilometers moet reiden. Voor de rest dikke prima.

Een jaarwisseling met een laag sneeuw is wel heel gaaf! Mits de wegen wel goed begaanbaar zijn. Alle kleuren reflecteren dan zo mooi.

Ik heb ff door zitten klikken en ze verwachten op die 28e ook nog eens 5 cm. We houden het er maar op dat de voorspellingen net zo zeker zijn als de kans op de jackpot...

Altijd spannend wat het weer betreft, Wat Ik er nog bij haal in de voorverkoop is altijd afhankelijk van wat het weer gaat doen.

Ik maak me wel lid van dit topic,
ik maak me niet lid van dit topic.

Te laat ..... #stress :D

Hoewel het pas 3 dagen van te voren interessant wordt voor mijn gevoel (qua betrouwbaarheid) is het toch nu al interessant wat het weer gaat doen volgens de voorspellingen..

Nog 2 runs en de eerste kaarten verschijnen weer, deze willen we in ieder geval niet zien, wind uit het oosten en regen....kaart 12 UTC oudjaarsdag. Afgekeurd...
Algemene tendens in de EPS (die nog niet tot de 31e gaat overigens...) is nog steeds doorgaande wisselvalligheid bij 5-10 graden maar ik laat me graag verrassen de komende tijd...
weerkaart.pngregen.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan