Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier overdag geweldig weer.
Helaas gimg het om 23.00uur regenen.
En om 2uur regende het nog!
Eigenlijk herhaalde het weer van vorrig jaar zig weer.
Jammer maar helaas.

Echt dik geluk gehad met het weer, was uiteindelijk genieten. Rond 2300 regende het hard, maar vanaf 23.45 ging het steeds minder met uiteindelijk alleen wat miezer.

In Noord-Brabant was het van 10:00 tot 20:00 zalig weer, geen spatje regen en zelfs warm weer voor een winterse periode.
Daarin tegen van 20:00 tot 22:00 begon het toch te regenen, Helaas. Dan maar binnen even een paar appel biljees gegeten van 22:00 tot 02:00 geen problemen gehad met het weer.
*liever wat regen dan een hevige wind*

top weer gehad; het was windstil en zonnig tot een uur of 5 toen begon er wat bewolking te komen en pas rond een uur of 22:00 regen maar dat stopte al om 22:45 en je kon zelfs de sterren zien om 00:00 rond half twee ging het wel weer regenen!

wij hebben hier met het weer behoorlijk mazzel gehad .
overdag scheen hier lekker de zon en heb ik me heerlijk vermaakt .
ik had verwacht dat er tegen de late middag bewolking aan zou komen, maar die kwam niet .
ook in de voor avond is het droog gebleven .
toen het 00.00 werd was het nog droog .
tegen 00.30 begon het te miezeren en een kwartier later nam de regen bui toe .
ik heb hier geen harde wind gehad dus het was nog steeds te doen .
voor dat kleine beetje regen, loop ik niet met de staart tussen de benen naar binnen en heb gewoon mijn ding kunnen doen .
als ik aan vorig jaar denk was dat echt wel anders .
want toen regende het al wel in de avond .
we hebben hier met ze n allen weer heel veel plezier,en een geslaagde jaarwisseling gehad .

Klopt, na 12e zo rond half 1 werd het wat droger.

Gelukkig was het niet zo erg als vorig jaar, en was ik goed voorbereid met een regen pak hahahaha :p

Overdag strakblauwe lucht met een lekker zonnetje. Af en toe trok de wind wat aan, maar ging dan ook weer liggen. Rond half 12 leek het er op dag het ging regenen, maar toch tot na 2 uur droog gehouden. Beter kon het eigenlijk niet zijn! Super!

Hier regende het van een uur of 7 s avonds tot een uur of 11.
Verder hele dag goed weer gehad!
Mag niet klagen :D

Hier in het noorden hebben we prima weer gehad! Overdag kwam de zon er aardig goed door en was het droog! Pas na 02:00 uur ging het regenen, maar dat was geen probleem :bye:

hier was het weer goed, in de avond 2x 20 minuten showtjes waren droog verlopen en na 00:00 een heel klein beetje miezer, maar niet noemenswaardig. het had ook hard kunnen regenen dus in mijn ogen was het weer goed :) :D

Vorig jaar in de regen naar buiten gegaan en alles maar zo vlug mogelijk erdoor heen gejaagd.
Zat om 00:45 met een kater binnen.

Wilde dat dit jaar voorkomen, dus ben pas om 01:00 naar buiten gegaan, de regen was toen vrijwel gestopt. Even later was het helemaal droog. Het was verder vrij rustig in de wijk, maar ik vond het top! :)

Hier had ik ook geluk. Om 8 uur schoot ik mijn show, om half 9 begon het hard te regenen. Tot 1 uur heeft het doorgeregend en daarna ging het iets liggen. Jammer maar helaas...

Jouw westen wel, mijn westen niet.
Vooravond regen, maar de nacht helemaal droog. Heeft denk ik van 7 tot half 11 geregend. Heb het dan over R'dam zuid :)

zo zie je meer weer .
los van de voorspelling kan het weer lokaal totaal verschillen .
sterker nog, je kunt zelfs de pech hebben dat je letterlijk onder een regenwolk fiets .
of juist voor een bui uit lopen :bonk:

Tussen 10u en 11u in de avond regende het een beetje toen ik aan het stoken was, en na 12e was het hier zo goed als droog! En heb ik tot half 2 heerlijk kunnen stoken. Gelukkig waaide het ook niet te hard waardoor alles mooi bleef hangen. Zo zie je maar dat het overal best verschillend is.

Jammer van de regen in de avond, verder was het prima. Windkracht vier uit het zuiden betekende wel rekening houden met afsteken van vuurwerk. Producten 5m meer naar rechts zetten om ze in het midden te hebben. Verder verwaaiden de effecten niet. Heb het zelf niet koud gehad ook, ondanks dat gevoelstemperatuur lager was dan thermometer aangaf dankzij de koude.

Wel jammer dat de sfeer daardoor wat wazig leek te zijn. Bedrukt enerzijds, hyper na 00:00, na 02:00 stil. In dat opzicht kunnen we weer vooruit kijken en hopen dat er een keer perfecte omstandigheden zullen zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan