Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het weer op 31 december en 1 januari

Vorig jaar kan het niemand ontgaan zijn: veel regen en harde wind! Daardoor was het zonde om groot vuurwerk af te steken in sommige plaatsen in Nederland. Dit jaar hopen we op een betere voorspelling! Heldere lucht gevuld met sterren, windstil en geen neerslag zijn de ultieme weersomstandigheden voor een perfecte jaarwisseling.

Waar kunnen wij deze voorspellingen vinden? En wat vind jij van het weer tijdens het vuurwerk?

Daar is op dit moment weinig over te zeggen. Als je kijkt naar de expert kaarten op weeronline denk ik dat net na de kerst het lage drukgebied het over gaat nemen van het hoge druk gebied. We zitten nogal in het middelpunt. Zodat we waarschijnlijk met depressies te maken gaan hebben de laatste dagen van hey jaar. Maar zoals ik al zei, is het nu nog moeilijk te voorspellen.

Het maakt mij niet uit hoe koud het is. Als het maar droog is en er niet een al te harde wind staat, dan is het voor mij een geslaagde jaarwisseling.

Je zou denken dat het niet slechter kan dan vorig jaar. Dus ik heb wel goede hoop.:wink:

Nou.. Mist is al helemaal niet welkom! Maar zoals jij het formuleert, zo werk ik richting 31 december. Ik zie het dan wel, met afgelopen jaar in het achterhoofd maak ik me niet (nog) niet druk!

Eindelijk. Hij is open! Het grote speculeren en hopen is begonnen. Dat maakt die laatste twee weken extra interessant.

Hopelijk komen de jongens die de afgelopen jaren zo goed bezig waren met weerkaarten ons weer op de hoogte houden :)

Komt helemaal goed....

Eindelijk. Hij is open! Het grote speculeren en hopen is begonnen. Dat maakt die laatste twee weken extra interessant.

Hopelijk komen de jongens die de afgelopen jaren zo goed bezig waren met weerkaarten ons weer op de hoogte houden :)

We kunnen er nu nog niets over zeggen, het is zo ver weg. Wel moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat het nu wel wat zachter is als normaal

En de kans dat dat zo tot in januari blijft is heel groot! En toch is er nog een kleine kans op een koudere ontwikkeling rond de kerstdagen. Afwachten dus. Eind van de week kun je langetermijn tendenzen gaan zien, vanaf kerst wordt alles wat duidelijker/zekerder, op de verkoopdagen heb je al een aardig beeld over De Dag maar dan moet je die dag zelf nog maar afwachten hoe het waar qua evt. wind/neerslag/mist gaat uitpakken.

Ik vond het vorig jaar best te doen eigenlijk ,een paar korte buitjes maar voor de rest prima stookweer.

Was het fijn, je vakantie op de Malediven? :D Man, het was tot op het laatst nagelbijten hier in Grunn! Regenregen en keiharde wind! Dat nooit weer aub! Hoewel die killerfog van 2009 (?) ook niet weer hoeft van mij gheghe

Was het fijn, je vakantie op de Malediven? :D Man, het was tot op het laatst nagelbijten hier in Grunn! Regenregen en keiharde wind! Dat nooit weer aub! Hoewel die killerfog van 2009 (?) ook niet weer hoeft van mij gheghe

Nee, was gewoon Noordwijk aan zee ;) De wind kon inderdaad ietsje minder, maar ik was al blij dat het grotendeels droog was.

Terug kijken op de afgelopen jaren is het nooit 2 jaar achter elkaar slecht geweest (bij mij) met oud en nieuw, dus daar houd ik me aan vast dat goed gaat komen.

Tot en met kerst in ieder geval hetzelfde (saaie) weer als vandaag.
Daarna hopelijk voor ons verbetering....

Saai weer is het ideale weer voor oud en nieuw denk ik...
Ik hoop iig heel erg dat het dit soort weer blijft als vandaag. Geen iritante felle zon, geen wind, niet TE koud, en zeker geen regen.
Dus wat vind jij een verbetering? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan