Het weer op 31 december en 1 januari.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Vuurwerkverbod? Droog, 5 graden, helder, windkracht 1, etc.

Kan natuurlijk niet anders dan perfect stookweer zijn als het niet meer mag, zo is het leven nou eenmaal!

Meestal valt het weer wel mee is mijn ervaring. Ik heb vrij veel geluk gehad. Ik heb nog nooit gehad dat het echt slecht was.

Sommige jaren zeer koud. Regelmatig (te) veel wind voor vuurpijlen. Vaak mist bij rustig weer. (Vuurwerkrook in vochtige lucht is vaak een aanleiding tot het vormen van mist). Het naarst zou harde regen zijn. Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Bij regenachtig weer was het doorgaans om 12.00 uur wel even (bijna) droog. Wellicht heb ik een engeltje bij me gehad die me wat heeft geholpen op het belangrijkste moment van het jaar. 👼

Het afgelopen jaar was het weer perfect. Dat was fijn want ik had heel veel vuurwerk voor mijn doen. Ik heb er erg van genoten.

Back
Bovenaan