Tijgernootje
VWC lid
Mijn schuld ,had ze verteld dat ik aan de chili con carne ga,had r alleen niet bij verteld waar ik morgen zou zijnIn de media is het tuig weer bezig, hebben het over gevaarlijk vuurwerk ivm met de harde wind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn schuld ,had ze verteld dat ik aan de chili con carne ga,had r alleen niet bij verteld waar ik morgen zou zijnIn de media is het tuig weer bezig, hebben het over gevaarlijk vuurwerk ivm met de harde wind.
Wij hebben een olievat, dat moet wel lukken hoop ik.Jammer. Kan ik de vuurkorf wel vergeten![]()
Ze gaan wel iest eerder aan hoor ik net op de radio. Om een uur of 22:00Zolang de vreugdevuren doorgaan maak ik mij geen zorgen
Ben in lwd opgeroeid maar woon nu in beetgum heb Lwd in het zichtZitten echt veel Leeuwarders op VWC volgens mij, ben benieuwd in welke wijken![]()
hier ook een leeuwarder uit bitgumCammighaburen
Standup comedy niets voor jouw? Natuurtalent heurIk dacht ook dat David enkel tot 7 kon tellen.. bijzonder hoog die 8!
Dan weet je dat het mis isVreugde vuren zijn vervroegt i.v.m. de toemenemde wind in de avond EN de westelijke windrichting.
Dan weet je dat het mis is
Vreugde vuren zijn vervroegt i.v.m. de toemenemde wind in de avond EN de westelijke windrichting.
Stay positive keesDan weet je dat het mis is
Man man, heb niks positiefs gezien van hemBen jij altijd zo vrolijk?
Man man, heb niks positiefs gezien van hemtis echt zoveel beter dan vorigjaar ik denk voor 90 procent van nederland
Voor 90% ja, ik heb ook niemand positief gezien die over andere plaatsen praatMan man, heb niks positiefs gezien van hemtis echt zoveel beter dan vorigjaar ik denk voor 90 procent van nederland
Wind ziet er niet eens zo heel slecht uit hier in het Noorden voor morgen, maar dan is daar opeens regen… CMON!
positief blijven jongens!Op buienradar windkracht 4 Leeuwarden, dikke prima. Vorig jaar stond hier een 6was meteen depri