Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tegen dovemans oren Davidh, sommigen plaatsen gewoon wat meteoknurft op de app gezet heeft. Weet wel dat de meerderheid jullie berichten leest, enorm waardeerd, maar niet altijd reageerd omdat we niets toe te voegen hebbenzoals aangegeven, het enige juiste antwoord volgt vanavond van een echte vuurwerkliefhebber en ook nog toevallig meteoroloog! En met mij nog enkele zeer kundige mensen!
CammighaburenGeniaal, alle wijken lijken wel een freak te hebben![]()
Gebeurd ook nietde boel moet niet nog versnellen
Wordt een drukke avond voor vele van ons!Alles gaat de fik in

Hier 6/7ms de hele avondVergelijking in Windy, Grunn, alle modellen nog steeds 5/6ms dus prima lage 4bft, tot 4u aan toe. Windstoten (open gebied/hoogte) 10-12ms. Arome HD komt ook al bijna in beelddie zit op 19u zelfs maar op 4ms!
Dat is Hurde Wyn!Hier 6/7ms de hele avond
nog een duit in het zakje voor de windvoorspelling Den Haag? Wordt een windkracht 3/4 of toch een 5/6Vorig jaar de Break Out maar laten staan van wegen de wind, en dit jaar wordt het met een dag te gaan ineens weer spannend met de wind. Wat gaat het worden voor Den Haag?

Zolang de vreugdevuren doorgaan maak ik mij geen zorgenJammer. Kan ik de vuurkorf wel vergeten![]()