Richardus
VWC lid
Ah nee toch.. Lijkt af te stevenen op hetzelfde weer als vorig jaar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah nee toch.. Lijkt af te stevenen op hetzelfde weer als vorig jaar![]()
Wil je dat nooit meer doen is slecht voor m’n hart ditGeintje heren!![]()
Ruuuuuuussssssttttttââââgggghhhh@SPRING JOY ik hoop dat je kramp krijg, je darm verstopt raakt en je geen water meer hebt om door te spoelen![]()
Ik heb net een heftige verstopping achter de rug! Teveel kersen vlaai gegeten!@SPRING JOY ik hoop dat je kramp krijg, je darm verstopt raakt en je geen water meer hebt om door te spoelen![]()
Dan gaan we de andere kant op. Maar nog steeds met #mooi weer, dat dan weer welDit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ziet er voor het zuiden goed uit wat ik net snel heb gezien op de kaarten van gfsNieuwe kaartjes GFS lopen binnen
Mooi van de neerslag! Maar "wat meer wind"? Bij mij is het windkracht 2 bij ECWMF, en windkracht 6 bij GFSGFS gaat de goed kant van het Europese model op. Alleen wat meer wind bij de GFS kaartjes. Positieve is wel dat de neerslag er bij GFS ook wat uit gaat. In ieder geval geen serieuze hoeveelheden.. Timing…..
Dat is wel heel bizar 2 en 6Mooi van de neerslag! Maar "wat meer wind"? Bij mij is het windkracht 2 bij ECWMF, en windkracht 6 bij GFSWat een verschil haha.