Spring_thunder
VWC lid
Wat zien we hier dat zo erg is?
Ik kan die kaarten nooit lezen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze ECMWF-run geeft een neerslaggebied weer. De GFS-run echter ziet er veel beter uit. Afijn, ik laat het aan de pro's verderWat zien we hier dat zo erg is?
Ik kan die kaarten nooit lezen..

Neerslag in de vorm van sneeuw zou niet erg zijn hoorDeze ECMWF-run geeft een neerslaggebied weer. De GFS-run echter ziet er veel beter uit. Afijn, ik laat het aan de pro's verder![]()

De ECMWF wordt elke run minder koud en natter. Geen supertrend idd. Alleen qua wind blijft het vooralsnog rustig.Deze ECMWF-run geeft een neerslaggebied weer. De GFS-run echter ziet er veel beter uit. Afijn, ik laat het aan de pro's verder![]()
Dit is 12:00, dus kunnen we inderdaad vergeten.
Weet ik... Sterker nog, 13:00 lokale tijdDit is 12:00, dus kunnen we inderdaad vergeten.
18:00 en 1 jan 00:00 zijn droog. Voor nu. Maar zoals zo vaak gezegd zijn deze details (neerslag) nu nog niet te zeggen.
Maar er zijn ook carbidschieters onder ons die overdag knallen. Vandaar dat ik 'm toch even wilde laten zien.AmenLaten we het weer aan de pro’s overlaten a.u.b nu begint iedereen met kaarten te strooien.
De volgende fase is dat iedereen het weer van weerplaza en weeronline begint te delen. Dan is het hek helemaal van de dam.
Nee, dat is het pas als iPhone gaat strooien met “Extreem weer: waarschuwing voor gemiddelde wind”Laten we het weer aan de pro’s overlaten a.u.b nu begint iedereen met kaarten te strooien.
De volgende fase is dat iedereen het weer van weerplaza en weeronline begint te delen. Dan is het hek helemaal van de dam.
dat doet die van mij inmiddels elke dag lijkt t wel.Nee, dat is het pas als iPhone gaat strooien met “Extreem weer: waarschuwing voor gemiddelde wind”
Beter met kaarten strooien, dan met vlaaien gooienLaten we het weer aan de pro’s overlaten a.u.b nu begint iedereen met kaarten te strooien.