RobinSCT
VWC lid
Sorry, ik las het helemaal verkeerd haha. Maar bedankt! Jij ookNet wat verder zuid! Maar heb een mooie dag!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, ik las het helemaal verkeerd haha. Maar bedankt! Jij ookNet wat verder zuid! Maar heb een mooie dag!![]()
En waar is dat?Nou mijn hoop is wel vervlogen, de wind neemt hier sterk toe. Net wat cat 1 en 2 met de kinderen gedaan maar het waait veel te hard voor fonteinen, de mooie compounds gaan alleen degene zonder goud.
HeerhugowaardEn waar is dat?
Welke stad zit je?Hier valt het ook mee tot nu toe in ZW Brabant. Denk dat het hier op 4/5 blijft. We hebben wel echt geluk dat het morgen geen oudjaar is hoor. Een nog hardere wind en kletsnat.
Dorp haha, maar 7 km van SteenbergenWelke stad zit je?
Hier ook 4/5, hopelijk zwakt het nog wat af.Dorp haha, maar 7 km van Steenbergen
Ja zal wel niet ben ik bang, maar ben al blij met 4/5. Als je ziet wat het NW heeft met soms 7.Hier ook 4/5, hopelijk zwakt het nog wat af.
Ik hou zelf ook Delft aan ipv Den Haag, dat is een stuk positieverIk dacht precies hetzelfde. Zullen we Buienradar dan maar aanhouden?![]()
Man, ik zou voor 4/5 al een spreekwoordelijke moord doen!Hier ook 4/5, hopelijk zwakt het nog wat af.
Ik zit op 9 km van steenbergen en ik vind het al aardig hard waaien....Dorp haha, maar 7 km van Steenbergen
De weersverwachting voor in Breda, hoe is het nu bij jullie, nog steeds topdrukte?Ik zou voor voor 4/5 inmiddels een echte overwegen.....