Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
IJmuiden telt momenteel al 15m/s, 7bft. Als dat nog gaat toenemen gaat het nog wat worden, hoor. Of de boel trekt eerder door, dat zou natuurlijk ook mooi zijn.

Wind overigens niet enorm storend nog hier, goddank. Hopelijk blijft dat zo door de windrichting

Waar ga je stoken? ik met fam in de straat van appie magazijn, ludinga heet dat dacht ik.
Daar zat ik vorig jaar, net naast het weiland. Was pittig toen met die wind. Voor mijn gevoel was die toen nog iets meer aanwezig dan wat er nu al staat. En volgens buienradar moet het nog worden verdubbeld. Pittig pittig

Mja is nog windkracht 5 haha, we gaan straks door naar 6 in Friesland
Ja het zijn echt die vervelende vlagen ineens. Word beetje timen en anders maar effecten verwaaien. Wij willen niet met berg compounds blijven zitten.

Hopelijk zwakt het nog iets af. Wil ook wel eens in LWD. Is rest van Friesland stuk harder dan hier. Was gisteren ook.

Ik zit hier in rond de kop van Noord holland en het is hier nu echt heerlijk weer, beetje wind, 5 graden. Wou dat het zo bleef de hele dag en nacht... we gaan het meemaken vanavond, kan er niks aan doen. We gaan in ieder geval genieten. Maar ik ben bang dat ik voor het derde jaar op rij de willow mayhem laat staan.

IJmuiden telt momenteel al 15m/s, 7bft. Als dat nog gaat toenemen gaat het nog wat worden, hoor. Of de boel trekt eerder door, dat zou natuurlijk ook mooi zijn.

Wind overigens niet enorm storend nog hier, goddank. Hopelijk blijft dat zo door de windrichting
Succes mede IJmuidenaar! Geniet ervan 😎

Hier valt het ook mee tot nu toe in ZW Brabant. Denk dat het hier op 4/5 blijft. We hebben wel echt geluk dat het morgen geen oudjaar is hoor. Een nog hardere wind en kletsnat.

Ik zit hier in rond de kop van Noord holland en het is hier nu echt heerlijk weer, beetje wind, 5 graden. Wou dat het zo bleef de hele dag en nacht... we gaan het meemaken vanavond, kan er niks aan doen. We gaan in ieder geval genieten. Maar ik ben bang dat ik voor het derde jaar op rij de willow mayhem laat staan.
Hier in de uiterste punt van Den kop best wel wat wind. Heb het erger meegemaakt en cakejes gaan wel lukken hoor. Fonteinen wordt wel een dingetje. Die bewaren we wel voor Koningsdag 😜 neem wel een borreltje extra dat helpt overal wel tegen. Ook tegen windirritatie

• Like
Waarderingen: ATF
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan