Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net wezen sporten. Gevoelstemperatuur is -3 met windkracht 4. Slechte weer nu al.. de hele nacht wordt het windkracht 6. Gelukkig heb ik niet veel grote potten, anders zou het heel zonde zijn.

Zo net wezen sporten. Gevoelstemperatuur is -3 met windkracht 4. Slechte weer nu al.. de hele nacht wordt het windkracht 6. Gelukkig heb ik niet veel grote potten, anders zou het heel zonde zijn.
Dikke dozen met 30MM doet het met windkracht 7 ook wel 😊

Harmonie 03z weinig anders dan de 21z van gisteravond:

Bijlagen

• h43_wind10m_01400.png
    h43_wind10m_01400.png
    605,6 KB · Weergaven: 61
  • h43_windgust10m_01400.png
    h43_windgust10m_01400.png
    588,7 KB · Weergaven: 55
  • h43_wind10m_02000 (1).png
    h43_wind10m_02000 (1).png
    611,1 KB · Weergaven: 59
  • h43_windgust10m_02000 (1).png
    h43_windgust10m_02000 (1).png
    615,8 KB · Weergaven: 72
Dikke dozen met 30MM doet het met windkracht 7 ook wel 😊
Tsja, ik vind het wel zonde als je veel geld betaald (gezien het duur is tegenwoordig) en dat je het dan moet afsteken in klote weer. Het is niet anders, dat dan weer wel. Mixed feelings

Tsja, ik vind het wel zonde als je veel geld betaald (gezien het duur is tegenwoordig) en dat je het dan moet afsteken in klote weer. Het is niet anders, dat dan weer wel. Mixed feelings
Tjah, wat is kloteweer.. wind en regen vind ik kloten. Harde wind en droog is acceptabel voor mij. Had liever anders gezien maar het kan veel slechter. Dat hele rode front had boven ons kunnen liggen.. Ik zeg, gas erop!!

Ja klopt mixed feelings wat dat betreft ook hoor. Ik voel het aan op het moment zelf. Denk alst echt kut is dan doe ik 2/3 duren bakken in de opslag en stook ik bijvoorbeeld wel de 2x snapte box en de royal match met 4x cairo crackling die houden zich dan nog wel redelijk.

Om 18:00 gaat 50% van mijn voorraad al de lucht in was voor de slechte weersberichten zon 25%

Sterkte aan hen in kop Noord-Holland en W/NW kuststreken. Harlingen wordt 'm niet, Franeker kloterig, Ljouwert niet super maar gewoon rammen met die hap daar. Voor hier zie ik het positief in, verre van perfect maar achteraf valt het altijd mee en het kost toch nog iets minder moeite dat sentiment naar voren te verschuiven dan een heel meteorologisch fenomeen :p

Hier in Zoetermeer is het 'winderig' vanaf 18u en eerste buien pas laat in de nacht 05u. Heb geen idee meer hoe de windsnelheid vorig jaar was maar ik heb een beetje een déjàvu naar vorig jaar. Nu geven ze tot 38km/u op.

Hier in Middelburg af en toe toch al teveel wind. Komt wel in golven. Een minuut weinig wind. Dan 10s echt straf. Wordt alleen mindrt en wij zitten landelijk gezien redelijk gemiddeld. Zo jammer dit.

Staat op weerplaza en buienradar een windkracht 4 maar is toch al een goede 5. Hoor je ook wel weer. Maar het zijn echt momenten dat de vlagen hard zijn. Dus het is echt timen! Stoken zullen we.

Hier in Middelburg af en toe toch al teveel wind. Komt wel in golven. Een minuut weinig wind. Dan 10s echt straf. Wordt alleen mindrt en wij zitten landelijk gezien redelijk gemiddeld. Zo jammer dit.

Ik zit in Westdorpe vanavond.. ga ik wel minder wind hebben als aan jou kant.

Noordoost-Brabant lijkt er tot een uur of 20:00 - 21:00 vrij aardig voor te staan, daarna wordt het voor goudbakken echt te winderig met 5 Bft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan