Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dikke dozen met 30MM doet het met windkracht 7 ook welZo net wezen sporten. Gevoelstemperatuur is -3 met windkracht 4. Slechte weer nu al.. de hele nacht wordt het windkracht 6. Gelukkig heb ik niet veel grote potten, anders zou het heel zonde zijn.
Noord-Holland staat er het slechtst voor.
Bekijk bijlage 1807063
Ja klopt las het. De buien komen wat later dan dat gister was aangeven.Joe bedankt weg goed humeur
Ik hou buienradar nog ff aan windje5 heeft weer een uur vertraging nu vanaf 22.00 hierzo.
Gaan het beleven vanavond.
Fijne jaarwisseling allemaal !!!
Tsja, ik vind het wel zonde als je veel geld betaald (gezien het duur is tegenwoordig) en dat je het dan moet afsteken in klote weer. Het is niet anders, dat dan weer wel. Mixed feelingsDikke dozen met 30MM doet het met windkracht 7 ook wel![]()
De tijden? Zie wat staan van 17uur en 23uur?Harmonie 03z weinig anders dan de 21z van gisteravond:
Tjah, wat is kloteweer.. wind en regen vind ik kloten. Harde wind en droog is acceptabel voor mij. Had liever anders gezien maar het kan veel slechter. Dat hele rode front had boven ons kunnen liggen.. Ik zeg, gas erop!!Tsja, ik vind het wel zonde als je veel geld betaald (gezien het duur is tegenwoordig) en dat je het dan moet afsteken in klote weer. Het is niet anders, dat dan weer wel. Mixed feelings
Ja klopt mixed feelings wat dat betreft ook hoor. Ik voel het aan op het moment zelf. Denk alst echt kut is dan doe ik 2/3 duren bakken in de opslag en stook ik bijvoorbeeld wel de 2x snapte box en de royal match met 4x cairo crackling die houden zich dan nog wel redelijk.Tsja, ik vind het wel zonde als je veel geld betaald (gezien het duur is tegenwoordig) en dat je het dan moet afsteken in klote weer. Het is niet anders, dat dan weer wel. Mixed feelings
Ik woon ook Leeuwarden. Vooruitzichten wel redelijker geworden volgens buienradar dan. Nu pas vanaf 23:00 wat lichte regen. Maar wel windkracht 6 vanaf 21:00. Is wat het is. Gewoon stoken!!!Dus vanaf 23:00uur in Lwd wordt het echt kak lees ik?
Hier in Middelburg af en toe toch al teveel wind. Komt wel in golven. Een minuut weinig wind. Dan 10s echt straf. Wordt alleen mindrt en wij zitten landelijk gezien redelijk gemiddeld. Zo jammer dit.