Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff, nwe ec pluim om 18u al 5bft met stoten lage 8bft en 00u doorstaande 6bft met volle 8bft windstoten... En ik nog maar overtuigd alles behalve goud en tails te kunnen stoken... We zullen zien...

Zie nu op buienradar steeds meer windkracht 4 de vroege avond in schuiven. Windkracht 5 tot 1 uur en dan pas windkracht 6. Lijkt toch wat vertraging dus in de storm te komen? Of is dit ijdele hoop.

Screenshot_20241229_220632_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg

Zie nu op buienradar steeds meer windkracht 4 de vroege avond in schuiven. Windkracht 5 tot 1 uur en dan pas windkracht 6. Lijkt toch wat vertraging dus in de storm te komen? Of is dit ijdele hoop.

Bekijk bijlage 1806729
Dit is precies wat ik dus ook denk en stiekem verwacht.
Als ik windy bekijk (wat ik regelmatig doe) lijkt de hoogste windkracht steeds later te komen.
Nu hopen dat dit doorzet en niet weer terug gaat.

T blijven spannende dagen zo😄

Ik kijk vanaf nu ook alleen nog maar op Buienradar. Die geeft windkracht 5 rond 00:00. Weeronline geeft windkracht 7. We gaan maar van het beste uit😅

Laat het allemaal maar wat verder opschuiven, die 1 januari met 30.9mm ziet er goed uit meeste regen is daar al naar toe geschoven. Nu de wind ook nog, ga het nogmaals zeggen. Na 3:00 1 januari wordt het slecht, daarvoor goed te doen 😀

Bijlagen

• Screenshot_20241229_223833_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20241229_223833_Samsung Internet.jpg
    398,6 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan