Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook zoiets![]()
:haha moet ook in brabant zijn denk ik
We zitten in hetzelfde schuitje… laten we hopenPff, nwe ec pluim om 18u al 5bft met stoten lage 8bft en 00u doorstaande 6bft met volle 8bft windstoten... En ik nog maar overtuigd alles behalve goud en tails te kunnen stoken... We zullen zien...
Dit is precies wat ik dus ook denk en stiekem verwacht.Zie nu op buienradar steeds meer windkracht 4 de vroege avond in schuiven. Windkracht 5 tot 1 uur en dan pas windkracht 6. Lijkt toch wat vertraging dus in de storm te komen? Of is dit ijdele hoop.
Bekijk bijlage 1806729
Storm kwam er toch al nietZie nu op buienradar steeds meer windkracht 4 de vroege avond in schuiven. Windkracht 5 tot 1 uur en dan pas windkracht 6. Lijkt toch wat vertraging dus in de storm te komen? Of is dit ijdele hoop.
Bekijk bijlage 1806729
Ik kitesurf en de meeste maken zich op voor een storm van bijbelse proportiesKan beter gaan kitesurfen op de 31ste als ik dat zo lees.
70 knopen. Ik denk dat deze persoon op een km of 10 hoogte zit te kijken. Dit is namelijk windkracht 12+Ik kitesurf en de meeste maken zich op voor een storm van bijbelse proporties![]()