Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prachtpost!Ik giet dr gewoon wat champie in en douw een oliebol in mn knar en dan zetten we gewoon weer de straat in de hens!
Heel herkenbaar deze uitdaging...Dit jaar veel goud in de collectie![]()
En zuidoost limburg.. windkracht 4 net aan 5 teken ik voor. Tevens is het bij ons droog!De beste papieren zijn er dus voor zuid-oost Brabant en midden-noord Limburg. Hopelijk blijft het nagenoeg droog. Dan ben ik tevreden genoeg, en gaan we gewoon knallend het jaar in.![]()
Ja hier nu ook. Windkracht 6 is weg. 4-5 is wel te doen.Buienradar zegt hier windkracht 4-5 en droog. Teken ik voor
Waar is hierBuienradar zegt hier windkracht 4-5 en droog. Teken ik voor
Ik ben echt superblij als het dit gaat worden. Komen we er alweer prima mee weg met O&N hier in regio Roermond met een windkracht van 4 en een droge avond/nacht. Nu nog hopen dat het voor de noordelijke helft van het land wat beter gaat worden voor onze medepyro's.. Dat ziet er op dit moment wel erg triest uit zeg..De beste papieren zijn er dus voor zuid-oost Brabant en midden-noord Limburg. Hopelijk blijft het nagenoeg droog. Dan ben ik tevreden genoeg, en gaan we gewoon knallend het jaar in.![]()
Thanks voor de update
Hahaha. “Man gewond door omgevallen dubbele compound”Wel fijn dat die kaart de windsnelheden tot 280 km per uur aangeeft. Bluf om dan je goudbak af te steken.
Op het Eiland Tonga (van de bekende Hunga Tonga 160.000" klapper, die ons weer overigens nog steeds beïnvloedt) kwamen ze op 31 december 2002 best in de buurt. Toen had je daar windstoten tot 250 km/u en een gemiddelde windsnelheid van 185 km/u.Wel fijn dat die kaart de windsnelheden tot 280 km per uur aangeeft. Bluf om dan je goudbak af te steken.
Kan beter gaan kitesurfen op de 31ste als ik dat zo lees.Op het Eiland Tonga (van de bekende Hunga Tonga 160.000" klapper, die ons weer overigens nog steeds beïnvloedt) kwamen ze op 31 december 2002 best in de buurt. Toen had je daar windstoten tot 250 km/u en een gemiddelde windsnelheid van 185 km/u.
Hier in Diemen precies hetzelfde. Precies tussen 00.00 en 02.00 gaat het hard regenen met windkracht 6.Zie het al wel, ga het mooiste spul stoken tussen 18.00 en 22.00 uur.
Daarna is het alleen maar kut hier in zuid Drenthe eigenlijk met harde wind en vooral regen wat verschrikkelijk is.
Haha ja kan prima, neopreen pak aan en gaan met die plank + vlieger. Hoewel een 4km kaliber Aardepot ook vanuit de ruimte te zien is, dus een vluchtje ISS meepakken kan dan ook.Kan beter gaan kitesurfen op de 31ste als ik dat zo lees.
Precies zelfde hiero... dagenlang druk om gemaakt vorig jaar, viel op de dag zelf reuze mee.Heb me vorig jaar ook best druk gemaakt over het weer en achteraf heb ik een prachtige avond gehad.
Ziet er hier volgens mij vergelijkbaar uit maar dan met wat minder regen dan vorig jaar.