Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regio Twente is dit het weer voor 31 december / 1 januari met om 23.00 uur een bak regen, maar de rest van de uren droog, ik teken hier voor, maar het kan beter.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-12-28 232738.png
    Schermafbeelding 2024-12-28 232738.png
    35,4 KB · Weergaven: 94
Eerlijk? Volledig afhabkelijk van hoeveel regen.

Wat spetters is niet erg. Verzuipen wel.

Overigens denk ik dat je in de avond redelijk bij mij om de hoek bent. Ik zal naar je uitkijken haha. Zeker als dan toch het mooiste de lucht in gaat
Zelfde hier. Ik vier het bij een maat die in Hoorn woont. Maar beetje bijtijds beginnen en voornamelijk 30mm compounds stoken. Veel kleine cakes maar in de opslag gooien.

Straks krijgen we nog en landelijk verbod vanwege harde wind.
Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Want in heel Nederland dat ‘onveilige’ spul op zolders te hebben staan is natuurlijk ook geen optie. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.

Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.
ik betwijfel dat ze zo lief gaan zijn

Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.
Deze mening deel ik niet helemaal.
31 december is het oudjaar, en dan is het feest.
Ja, het zou lekker zijn als we nog wat mogen stoken op de 1e of 2e, maar NO WAY dat ik binnen blijf als de klok 00:00 slaat.

hier zijn ze de hele dag al flink aan het afsteken..,

Maarre over het weer… vorig jaar was het hier windkracht 5. Dat ging op zich helemaal prima. Het enige wat eigenlijk jammer was, was dat de effecten tegen vielen omdat ze vrij snel weg waaiden. Maar ik heb me er op het moment zelf totaal niet aan gestoord.

Voor nu staat hier windkracht 4 op de planning, wat ik wel prima vind.

Edit: shit zie dat het nu net verandert is naar windkracht 5 en wat regen, ook echt precies om 12 uur wtf 😂😡

Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Want in heel Nederland dat ‘onveilige’ spul op zolders te hebben staan is natuurlijk ook geen optie. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.

In dit land waar in mijn ogen gepropageerd wordt om zo intolerant mogelijk te zijn tegen alles wat niet precies bij jouw groep past, hoef je op dit punt niet meer op dergelijke coulance te rekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan