Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde hier. Ik vier het bij een maat die in Hoorn woont. Maar beetje bijtijds beginnen en voornamelijk 30mm compounds stoken. Veel kleine cakes maar in de opslag gooien.Eerlijk? Volledig afhabkelijk van hoeveel regen.
Wat spetters is niet erg. Verzuipen wel.
Overigens denk ik dat je in de avond redelijk bij mij om de hoek bent. Ik zal naar je uitkijken haha. Zeker als dan toch het mooiste de lucht in gaat
Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Want in heel Nederland dat ‘onveilige’ spul op zolders te hebben staan is natuurlijk ook geen optie. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.Straks krijgen we nog en landelijk verbod vanwege harde wind.
ik betwijfel dat ze zo lief gaan zijnEerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.
Deze mening deel ik niet helemaal.Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.
Bijna exact kopie jaIn regio Haaglanden dus hetzelfde als vorig jaar? Ook qua regen?
Dit jaar juist meer dan ooit besteld...
Das kut.... toch maar beste van maken.Bijna exact kopie ja
Eerlijk: dit is het meest mooie scenario. Want dan zullen ze het vast oogluikend toestaan als 1 of 2 januari de omstandigheden een stuk gunstiger (lees: veiliger) is. Want in heel Nederland dat ‘onveilige’ spul op zolders te hebben staan is natuurlijk ook geen optie. Ik teken direct voor dit scenario. Maar denk dat het bij dromen blijft.