Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Ik hoop toch echt dat we voor de afwisseling weer eens goed weer hebben dit jaar. Gewoon rond het vriespunt, droog, geen mist en windkracht 2 en dan ben ik al tevreden.

Och, het topic der topics. Wat is hier met name de afgelopen 2 jaar bizar veel in gepost zeg. Ik hoop echt dat we dit jaar eindelijk weer eens fatsoenlijk weer hebben. Liefst net onder het vriespunt, windkracht 2, kraakhelder en een laagje sneeuw.

Ik zie wel wat de weergoden voor ons in petto hebben. We zitten nog redelijk beschut op ons kruispunt, dus zolang het niet harder waait dan 5 Bft ga ik heerlijk genieten van mijn vuurwerk

Het mooiste topic van de countdown. In mineur, blijheid, gemengde gevoelens.. alles komt hier voorbij. We doen er met zijn allen niets aan, maar het geeft toch wel sfeer dit topic.

Hopelijk hebben we komende jaarwisseling een rustige, met kou, een klein briesje en in het begin vd avond wat lichte mist. Wishfull thinking..

Het is nog lang geen 31 december, maar vanavond zijn de demo’s en we hebben het zelfde gezeik qua weervoorspellingen als de afgelopen 2 jaar met oud en nieuw. Wat een hobby hebben we met z’n allen:bonk:

Dit jaar laat ik me niet uit het veld slaan door de weersomstandigheden. Het moment is te bijzonder om te missen, zeker na een jaar wachten. Wel houd ik rekening met wederom een onstuimige jaarwisseling en koop daarom geen bakken in met enkel goud.

Twee jaar geleden was het toch wel een beetje stress om de wind. Toen een top jaarwisseling gehad. Aangezien het toch niet slechter kon vorig jaar geen stress gehad, totdat het duidelijk werd dat er naast harde wind ook regen zou vallen. En ook vorig jaar had ik een top jaarwisseling. Oftewel stressen is nergens goed voor, want linksom of rechtsom komt het wel goed.

Als ik dan toch een wensenlijstje in mag leveren ziet dat er als volgt uit: helder weer, rond het vriespunt en genoeg wind om de rook weg te blazen. Nu maar duimen. Natuurlijk vanaf half december toch gewoon weer stressen om het weer. En het weer topic weer om de haverklap openen hopend op updates. Want tja ook dat hoort gewoon bij de spanning en sfeer. :)

We verdienen met zijn alle wel eens een keer goed weer vind. Geen regen, net genoeg wind zodat de rook weg waait, graadje of tien en lage luchtvochtigheid. En heldere hemel. Die wind afgelopen jaren was echt funest voor de goud effecten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan