bakkertjuh01
VWC lid
Wat ik nog mooier vind is dat het altijd katten zijn rond deze tijd van het jaar. Nooit berichten van eende die uit de sloot worden geschoten ofzo of vogels uit een boom.
Breng de media niet op gedachten a.u.b. haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik nog mooier vind is dat het altijd katten zijn rond deze tijd van het jaar. Nooit berichten van eende die uit de sloot worden geschoten ofzo of vogels uit een boom.
Nee is bedoel iets afkomstig van het vuurwerk zelf.
Ik vind het grappig dat de mensen hier ineens vuurwerkwond experts zijn en een dierenarts er geen verstand van heeft![]()
Goedemorgen Wendy. Dank je wel voor je reactie. Wij houden van vuurwerk, maar niet van vuurwerkvandalen.
Wij zijn tegen geweld en mishandeling met vuurwerk naar mens én dier. Wat naar dat je kat dit is overkomen. Hopen dat ze de dader te pakken kunnen krijgen. Sterkte!!
Mijn katten vinden vuurwerk prachtig als ze buiten zijn proberen ze het te pakken en willen ze er mee spelen, dus dit kan ook gebeuren. Ik weet dat ik ze binnen moet houden omdat ze anders zichzelf verwonden. Er zijn helaas natuurlijk altijd van die hersenloze personen die het wel naar dieren gooien.
O ja Wendy, nog even een opmerking om jou duidelijk te maken waarom ik dit topic gestart ben:
Er zijn in Nederland een aantal vuurwerkhaters die alle middelen gebruiken om via de media proberen de publieke opinie over vuurwerk negatief te beinvloeden. Zij gaan zo ver dat ze verhalen laten publiceren die verzonnen zijn. Hier zijn bewijzen van.
Jouw reactie laat ons weten dat we voortaan iets voorzichtiger moeten zijn met onze mening.
Respect voor jou dat je je verhaal komt doen hier!!