Het verboden interview Enschede

ook mij gevoel zegt dat het niet klopt wat hij vertelt.. maar dan nog heeft die discussie weinig zin wamt we zullen het helaas nooit weten

met al die mensen/camera's erbij, tis geen film man. :wink:

Mensen geloven heilig in die mijnen maar tis gewoon gruwelijk fout gegaan met de opslag van extreem zwaar en veel vuurwerk op een hele slechte plek.

Sjoerd ik denk juist dat hier wel degelijk defensie materiaal opgeslagen heeft gelegen.
En dit wil de Nederlandse regering maar al te graag in de doofpot stoppen. Als je kijkt hoe vaag alles is. Intervieuws die niet openbaar gemaakt worden,meerdere zware fouten die gemaakt zijn enz, over alles word naar mijn mening maar te vaag gedaan.

Een hele wijk die compleet weg word geblazen, en niemand die weet wat de exacte oorzaak is geweest. Ze willen de schuld maar al te graag op een ander steken. Terwijl naar mijn mening de fout gewoon bij Nederlandse regering heeft gelegen.

Zoals Kwintos al zei een corrupte bende.

Sjoerd ik denk juist dat hier wel degelijk defensie materiaal opgeslagen heeft gelegen.
En dit wil de Nederlandse regering maar al te graag in de doofpot stoppen. Als je kijkt hoe vaag alles is. Intervieuws die niet openbaar gemaakt worden,meerdere zware fouten die gemaakt zijn enz, over alles word naar mijn mening maar te vaag gedaan.

Een hele wijk die compleet weg word geblazen, en niemand die weet wat de exacte oorzaak is geweest. Ze willen de schuld maar al te graag op een ander steken. Terwijl naar mijn mening de fout gewoon bij Nederlandse regering heeft gelegen.

Zoals Kwintos al zei een corrupte bende.

Mee eens inderdaad. Al geloof ik weinig van wat die Frits vertelt. Ik ken dat soort types, mensen zoals hem l ullen de hele wereld bij elkaar. Zij leven in een groot leugen, maar houden uiteindelijk zichzelf voor de gek. Ze l ullen zich van het ene probleem in het andere, om maar niet verder in de problemen te komen, terwijl dat natuurlijk averechts werkt.

Back
Bovenaan