Ik wil hier eigenlijk een nieuwe topic starten om van elke cake of compound die er in nederland aankomend oud en nieuw wordt verkocht zodat iedereen zo veel mogelijk vuurwerk kan meenemen zonder veel hoeven na te denken over het totaal gewicht of die de 25 kilo niet over gaat.
Dus mijn vraag aan iedereen is om alle cakes en compounds die je kent hier in te plaatsen met de volgende info.
-merk
-product
-schoten
-mm
-kruit gewicht in gram
-totaal gewicht in gram
Dit zet ik allemaal is een excel bestand zodat je zelf kan invullen welke producten je hebt en dat hij zelf aangeeft hoeveel het totaal gewicht is?
Alvast bedankt voor de reacties en laten we er samen voor zorgen Om de laatste keer de leukste en mooiste keer te maken.
Dus mijn vraag aan iedereen is om alle cakes en compounds die je kent hier in te plaatsen met de volgende info.
-merk
-product
-schoten
-mm
-kruit gewicht in gram
-totaal gewicht in gram
Dit zet ik allemaal is een excel bestand zodat je zelf kan invullen welke producten je hebt en dat hij zelf aangeeft hoeveel het totaal gewicht is?
Alvast bedankt voor de reacties en laten we er samen voor zorgen Om de laatste keer de leukste en mooiste keer te maken.