Wat komt er eigenlijk uit dat vogelhuisje?
Giant Soaring Eagles!
Ik ben weer thuis van een rondje folders ophalen in Leiden/Oegstgeest. Eigenlijk ben ik best wel teleurgesteld
Biljartshop Leiden heeft hun showroom al een week of twee ingericht. Erg snel! Twee folders, van Mercurius en Vuurwerktotaal. Een klein winkeltje, maar ze doen wel de moeite om een mooie zaak er van te maken. Dit in tegenstelling tot de andere zaken die ik bezocht heb.
De Vliegershop is overgestapt van Wolff naar Broekhoff. Er is wel een vitrine ingericht, maar verder is de winkel totaal niet in vuurwerk sfeer.
De Tombe in Oegstgeeft verkoopt Vulcan. Ik zag nog helemaal geen enkele dummy, maar misschien keek ik er overheen. De folder lag er gelukkig wel.
Blaxx (Oude Herengracht, Leiden) is wel een zaak met potentie. Er was nu wel een wand met dummy's, maar er zaten nog wel gaten is. Het straalde nog niet echt vuurwerk uit in de rest van de zaak. De folder is wel erg leuk en goed gevuld. Een ruim assortiment van verschillende importeur.
Bike Totaal van Hulst (Oegstgeest) had een Rubro folder klaar liggen. Er stonden een paar zwarte wanden waar vermoedelijk de showroom gaat komen. Maar op dit moment was er nog geen enkele dummy te zien.
Van Nieuwland Tuinen (Oegstgeest) verkoopt Zena. De 'winkel' was eigenlijk gewoon dicht...ik ben er nooit eerder geweest, maar er was een man aan het klussen aan de auto. Hij gaf mij een folder, maar deze zaak is nu niet de moeite van het bezoeken waard.
In principe is alleen de Biljartshop de moeite van het fotograferen waard, maar daarvan had Black Dragon een tijdje terug al foto's gemaakt.