Het Nederlandse showroom-topic

Die Crashbox karton is in ieder geval een stuk hoger dan die van de Transbomber. Witte Vuurwerk heeft ook al hoge batterijen, of zijn het cakeboxen?

Mss komt het op de foto wat lomp over, maar het zijn allemaal cakes of waaiers! Er zitten wat grotere cakes tussen en zonder labeltje doet het mss wat groter over komen dan het is!

Van de Crashbox, transbomber en ik meen blink box zijn complete kartons afgestuurd als dummy. Er zitten er echter 2 in een karton dus dst geeft een vertekenend beeld.
Erg leuk om hier alle showroom foto's te zien.

Zojuist bij vuurwerk Almere Haven binnen gelopen. Met dank aan eigenaar Rob, die zo gastvrij was om mij binnen te laten, aangezien bleek dat ie pas 1 december de deuren opent.

Allereerst een compliment voor Rob, die bijzonder vriendelijk en trots de tijd voor me nam. Er wordt nog gewacht op een hoop dummy's, dus nog erg incompleet, maar ik mocht toch alvast een fotootje maken voor op het forum:

20161129_171557.jpg
20161129_171608.jpg
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Zo net bij de eerste showroom geweest en het voelde heerlijke om in zo zaak te staan heb ook foto's gemaakt maar die komen er zo snel mogelijk online

Back
Bovenaan