Het is tijd om af te tellen

't gaat echt snel ja.. alweer bijna oktober, dan heb je november als het december is is het echt zo tijd.. whooowww heb r zin in!

lol Zo kan ik het hele jaar aftellen.
Na oud en nieuw is het nog maar half jaar tot de zomer, en als het zomer is nog maar paar maand tot herfstvakantie. En dan sinterklaas, en kerst en oud en nieuw.
de tijd vliegt;-)

@dansplaat: maar je hebt dus wel gelijk, de tijd vliegt voorbij, helaas geldt dat ook voor de laatste drie dagen.
greetzz

Inderdaad morgen komt de Closed Beta van Battlefield 3 uit, iets waar ik ook enorm naar uit heb zitten kijken! Het is voor mij nu net een soort van oud en nieuw gevoel voor een nieuwe game :P Ben benieuwd!

Duurt tot 10 oktober, dan is het nog 2 weken wachten op de volledige release eind oktober, dus genoeg leuke stuff om de donkere dagen mee door te komen! Ik vermaak me wel. En ondertussen lekker blijven aftellen :) Eigenlijk begint het bij mij allemaal rond Serious Request... Dan werken we langzaam naar een mooie kerst toe, en als die dagen zijn gekomen dan weten we het wel weer :D

Half november krijg ik ook mijn puppy!
Ben ook wel benieuwd hoe hij gaat reageren op de sneeuw (er vanuitgaande dat dat valt), en de knallen natuurlijk :p
Kan echt niet wachten :sad:

Ben veel bezig met school, net begonnen aan een nieuwe studie, en moet er hard voor werken, dus daar zit veel tijd in.

In mijn vrije tijd zit ik veel hier op het forum, of ben ik bezig met andere hobby's/sporten. Ik vermaak me prima dus, en tel ook niet elke dag af, na sinterklaas zal dat meer zijn, maar ach, die spanning hoort er bij en maakt het ook zo leuk. :)

Het aftellen.
Ja, waarvoor tel ik nou eigenlijk af?

Het begint in september al.
Als het (gevulde) speculaas in appie wappie ligt.
Lekker een koppie choco senseo zetten, met een groot stuk (gevuld) speculaas er bij.

En dan heb ik het opeens, ik ga een doorlont project maken.
Lekker knutselen met een goed glas Belgisch (of Nederlands) speciaal bier.
Een dvd van Baantjer of het A-team aan en knutselen maar.

Stiekem in mijn hoofd al de lijstjes maken.
Ik doe dat pas als de nieuwe producten bekend zijn.
Want ik heb al vaak gehad ik me lijstje in de prullenbak kan gooien, omdat ik toch weer wouw zei tegen een x aantal nieuwe producten.

Ja en dan oktober bokbier tijd.
Lekker naar Ermelo naar Burg bieren, om daar een x aantal bokbieren te kopen.
Leuke winkel kom je daar in de buurt, ga er even langs.
Er zit ook een kroeg en een brouwerij.

En dan wordt het tijd voor de eerste demo’s.
Kijken naar de nieuwe producten.
Toch weer wat cakes van mijn lijstje afstrepen en er nieuwe bijzetten.

En rond die tijd komt dan ook weer de vuurwerkmuseum dvd uit.
Maar ook die van FPM en Pieter liggen steevast op de Baantjer en A –team dvd’s.
Die kunnen wel even wachten tot volgend jaar.

En zo gaan we steeds meer naar de heilige dag.

Kerst vind ik erg leuk, maar ik kan het niet meer houwen.
Ik wil stoken, ik word gek, chagrijnig.
Ik heb geen zin om te werken rondom de kerst en oud en nieuw.
Steeds weer die strijd om een dag vrij te krijgen op mijn werk.
Ben al jaren op zoek naar een andere baan.
Ik wil uit de ploegen, maar ik wil ook tussen kerst en oud en nieuw vrij.
Lekker de kerstsfeer opsnuiven.
Samen met famillie kerstvieren en die twee dagen zijn zo snel voorbij.
29 december mee met Jawe en familie naar Duitsland de Lidl leeg kopen, de Aldi leegplunderen.
Dat is echt iets wat ik mis.
Oeps kalm aan, even rustig aan….

En dan 29 december.
Vuurwerk halen.
De bestellingen bij de verschillende winkels ophalen.
Alles uitpakken, nakijken op de foto zetten.
Weer inpakken en wegzetten om naar de stooklokatie te brengen.

En ja dan de dagen der dagen.
De heilige dag, dat we weer los kunnen gaan.

van de week de kerstboom neerzetten en dan is het voor mij ook echt begonnen!
normaal is het al na de eerste bestelling maar dit jaar komt die kriebel in me buik later denk hahaha

Nog 3 weken tot de vakantie.. de kriebels zijn bij mij ook al aanwezig! Ik hoop dat ik deze week folders binnen krijg. Dan kan ik nog langs de showroom even alles goed bekijken.

De tijd gaat nu echt snel! ( of langzaam.. )

Het gaat inderdaad erg snel, maar van de sfeer merk ik nog niet veel. Het komt natuurlijk ook door het weer, want ik ben bang dat we dit jaar een tegenvaller gaan krijgen. Natuurlijk hoop ik op mooi weer, maar zoals het er nu uit ziet lijkt het erop dat we mist, regen en/of harde wind gaan krijgen. De kriebels zijn zeker aanwezig, maar het voelt alleen nog niet alsof het winter is.

Back
Bovenaan