Het hengelsport topic

Me zoontje had een mooie vangst vandaag.

9pwcb4.jpg

Enjoy.

SNC10069.jpg
Tijdens 1 van mn laatste sessies een paar pittige onweersbuien gehad...

SNC10062.jpg
Na de laatste onweersbui was het 1 groot gekkehuis :cool: ...

SNC10067.jpg
6 aanbeten achter elkaar, helaas een hoop (vervelende brasems) maar ook deze mooie donkere schub. Stevige dril, mooie sport aan gehad. Gevangen op 3.5 meter diepte.

Laturrrzz

Thanks jakhal.
Heb zelf ook wel eens een deel verkocht van mn karperspullen, toch wel erg veel spijt van gehad naderhand.
Eer dat je alles weer hebt ben je heel wat euro's armer.

Heb geen kids of gezin anders had ik ook tijdsgebrek denk :wink:

Gisteren weer een dagje achter de stokken gezeten op het lastige dressuurputje.
Bij aankomst was het gelukkig niet druk. We konden we weer op dezelfde stek zitten als vorig weekend.

SNC10088.jpg
Na een half uurtje opbouwen lag alles weer op scherp. Linkerhengel in een kuil op 3 meter diepte en de rechtse op 4 meter. Aan beide een uitgebalanceerd haakaasje, in dit geval 15 en 16mm pop-upjes.

Het duurde niet lang of het ging weer compleet los op de linkerstok.
Joekels van brasems die mijn stek weer aan het terroriseren waren :p SNC10096.jpg
Toch een dikke 35 kilo brasem eruit gerost, aan het eind van de dag stond de teller op 11 stuks.

Gelukkig pakte ik ook nog een karper. Niet de grootste van de put maar was er na al die brasems toch zeer blij mee. Puntgaaf visje.

Blogtime !
SNC10089.jpg
:thumbup:

Laterzzzz

Ik ga binnenkort weer naar spanje toe wil dit keer weer eens lekker gaan vissen. Is iemand bekend met strandvissen aan de costa brava, en vanaf de rotsen.

Ik zit iig dicht bij een monding van een rivier waar het zeer goed vissen is op harders, zijn toch echt wel krachtige vissen.

@ Tresher,

Misschien kun je kijken of er in de buurt een Maritieme winkel zit met een Hengelsport afdeling.
Zoja, dan zou je daar advies kunnen vragen. De locals zijn vaak goed op de hoogte hoe je het beste kunt vissen in dat gebied.

Harders kun je o.a. vangen met brood, gewoon flink wat korsten voeren en kijken of ze eraan gaan snoepen. Best een leuke sportvis idd.

Ik heb dit weekend weer twee sessies gedraaid, het was weer Blogtime.
Paar gezellige dagen gehad met vrienden en de vangsten waren ondanks de vele regenbuien best goed.

SNC10132.jpg
Ook de platte waren weer eens vervelend...

13535640_10154408470995039_262268676_n.jpg
ff Chris helpen :cool:

SNC10120.jpg
Mooie sterke schub....

SNC10138.jpg
Deze vis wil ik nog met jullie delen. Een oude strijder, vanmiddag gevangen.
Een leuke afsluiter van een tof weekendje karperen.

Groeten
:wink:

Heey ik zie mezelf hierboven :p

inderdaad vorige week eens met 3 man op pad geweest, 2 leuke vissen weten te landen.

25-06-2016 (1).jpg

25-06-2016 (2).jpg

Gisteren even wezen trollen met een maatje in zijn rubberboot.... Bijna niet onder controle te houden met windkracht 5 over het kanaal. Maargoed de vis was aardig los, binnen no time hingen de eerste baarzen er al aan... wat later volgde snoekbaars en snoek (voor mn maatje )

Hier 2 van de 3 snoekbaars(jes)

02-07-2016 (1).jpg

02-07-2016 (3).jpg

Erg rustig hier! Zijn er nog (roof) vissers actief deze periode?

Zelf had ik net voor de kerst nog een mooie snoek van net onder de meter :)

18-12-2016 (4).jpg

Ik heb wederom weer een bak geld gedoneerd voor mn VisPas, afgelopen jaar maar 2 keer gevist volgens mij. Ook niet naar Zweden geweest om daar te snoeken. Wil er dit jaar wel weer heen. Karpervissen doe ik ook al jaren niet meer!

Ik wil eigenlijk binnenkort n nog ff weer met de vliegenlat op pad. Nog ff kijken of er nog een winter snoek wil happen. Eigenlijk te lang niet gedaan.
Greetzz

Kaarten voor Carp Zwolle zijn inmiddels besteld! :)

Binnenkort kijken voor een weekje Frankrijk in september!

Back
Bovenaan